![]() |
Klik hier om een nieuwe vraag te stellen |
|
| Nucia.eu | Donation | MiniShop | Chat | Forum rules | Manuals | Information | RSS |
|
|||||||
| Register | Blogs | FAQ | Members List | Calendar | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
In samenwerking met Azerty biedt Nucia tot 8% korting aan op legale Windows-, Mac- en Office-software. Klik hier. |
|
|
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
|
#1 |
|
Wished level of difficulty at answer: 3. Gevorderd - Advanced
Operating System:
Windows XP Home/Pro
![]() |
onmogelijk om sommige programma's te installeren(windows sdk,...)
Hallo, het probleem gaat wat boven m'n pet dus vraag ik hier wat hulp van deskundigen k ben er vrij zeker van dat het geen virus is omdat ik een verschillend aantal programma's na elkaar geinstalleerd en gedeinstalleerd waardoor er volgens mij ergens bestanden ontbreken ofzo nu werken virschillende installatie niet zonder fouten ati driver ccc installatie (aangepast met mobility modder) .net framework 3.5(opgelost na restjes te verwijderen en opnieuw te installeren) windows sdk (kan setup niet opstarten) (klaagt over mscorelib) sommige andere programma's die ineens nie meer willen werken of geinstalleerd worden k vermoed dat het meeste met elkaar te maken heeft ik heb ook wa in de registry geprobeerd (met backups) windows uninstaller clean geprobeerd een herstelpunt gemaakt( die van z'n eigen weggegaan is) ccleaner voor de registry te cleanen de restjes van windows sdk verwijderen( zonder succes) (ben er zeker van dat ik het juist gedaan heb, het ligt waarschijnlijk niet aan de sdk zelf) Hier zijn een paar eventlogs die fout zijn k stel voor om te beginnen met windows sdk groeten |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wished level of difficulty at answer: 3. Medium
Operating System:
Windows Vista Home Premium Antivirus: AVG
Firewall: Windows Firewall
![]() |
Heb je Visual Studio geïnstalleerd of gerepareerd?
(gevonden op Google) Welke programma's heb je geïnstalleerd en gedeïnstalleerd? sfc /scannow al uitgevoerd? Handtekening van Huini041:
A.H. Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat, maar ook het spoor, dat je achterlaat. Last edited by Huini041; 10-12-2009 at 11:17. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Operating System:
Windows XP Home/Pro
![]() |
ja, ik had visual studio 2008 geinstalleerd
met windows server 2008 sdk en visual studio 2010 beta .net framework 3.5 .net framework 4.0 beta ben vergeten te zeggen, de ati driver was gecrashed en vanaf dan zijn de problemen begonnen ik had ook gezien da er iets mis was met de installatie van m'n ati driver waar hier een fix voor staat http://www.driverheaven.net/mobility...ching-ccc.html het leek de juiste oplossing te zijn maar het helpte niet volgens mij ligt het aan de windows assembly zelf (GAC) of de windows installer die gefaald heeft |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Operating System:
![]() |
Welke fouten staan er in de logboeken?
Handtekening van Huini041:
A.H. Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat, maar ook het spoor, dat je achterlaat. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Operating System:
Windows XP Home/Pro
![]() |
de logboekfouten heb ik boven in m'n eerste post gezet in een zipfile(eventlog.zip)
dat zijn de logboek fouten van die dag alleen die van ati staat er niet bij maar wel bv van virtualbox die ook een fout gaf bij het installeren k heb alles een naam gegeven voor beter onderscheid te maken |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Operating System:
![]() |
Helaas kan ik jou niet verder helpen.Of het moet zijn via Google, maar dat heb je, denk ik, zelf ook al uitgevonden.
Misschien iemand anders? Handtekening van Huini041:
A.H. Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat, maar ook het spoor, dat je achterlaat. Last edited by Huini041; 11-12-2009 at 11:47. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Operating System:
Windows XP Home/Pro
![]() |
hallo,
k heb er nog wat aan bezig geweest, en het is me gelukt om windows sdksetup op te starten waar ik nu een probleem mee heb is de ati videokaart die is nu geinstalleerd zonder problemen maar om een of andere reden is het scherm bij elke resolutie wazig het zou waarschijnlijk een probleem met de driver zijn k ga nu zoeken om een clean uninstall van de driver te doen de orginele driver van asus heb ik gevonden maar zonder resultaat |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Operating System:
![]() |
Staat de beeldscherminstelling kleurkwaliteit op 32 bit?
Configuratiescherm>Beeldscherm>Instellingen>Kleurkwaliteit Handtekening van Huini041:
A.H. Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat, maar ook het spoor, dat je achterlaat. Last edited by Huini041; 15-12-2009 at 14:06. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Operating System:
Windows XP Home/Pro
![]() |
dat veranderd niet veel
k heb het probleem gevonden wat ik voor heb maar niet werkt om te repareren http://support.amd.com/us/kbarticles...mentation.aspx |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Operating System:
![]() |
En waarom werkt dat niet?
Krijg je een foutmelding? Handtekening van Huini041:
A.H. Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat, maar ook het spoor, dat je achterlaat. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Operating System:
Windows XP Home/Pro
![]() |
dus,
ik heb geprobeerd . net te herinstalleren ik dacht dat het gelukt was maar in de log is er toch nog een probleem met dotnet net nadat ik het installeer dotnetoptimizer.txt en ik kreeg de foutmelding(die van de link) van ati niet meer en ook niet de het installeren van de sdk maar de ati drivers doen nog raar volgens mij zijn het nog restjes die op de computer blijven na het uninstalleren ik krijg nog steeds een driver bsod zelfs als de ati driver niet geinstalleerd is (DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL) 0xa) dat gebeurt af en toe bij het afsluiten van de computer |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Operating System:
Windows XP Home/Pro
![]() |
ben hier nog mee bezig
k verschillende kleine dingen opgelost in de event viewer de .net framework 2.0 sp2 is nog steeds niet in orde geeft problemen in de event viewer maar kan gewoon geinstalleerd worden en ik heb dit gevonden: http://www.ngohq.com/graphic-cards/1...-death-et.html deze bsod kwam tevoorschijn bij het opstarten van een spel wil al zeggen hoe moeilijk het is ![]() dus wat ik nu van plan ben is m'n video en audio drivers te verwijderen en ook .net framework en spellen verwijderen daarna downgraden naar sp2 en de nodige updates installeren die in de tekst vermeld staan als spellen werken terug updaten naar sp3 een hele boterham dus |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Operating System:
Windows XP Home/Pro
![]() |
ati drivers zijn opnieuw geinstalleerd en spellen werken zonder problemen