![]() |
Klik hier om een nieuwe vraag te stellen |
|
| Nucia.eu | Donatie | MiniShop | Chat | Huisregels | Handleidingen | Informatie | RSS |
|
|||||||
| Registreer | Weblogs | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Onderhoudsprogramma's Voor vragen over optimalisatieprogramma's zoals schijfopruiming (CCleaner), defragmentatie en registeropruiming. |
|
|
|
Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 |
|
Nieuwsredacteur
Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 5. Expert
Besturingssysteem:
Windows 7 Enterprise Antivirus: Antivir
Firewall: Windows Firewall
![]() |
Processen laptop
sinds een paar dagen ben ik trotse eigenaar van een laptop van dell inspirion 9400, het is mijn eerste laptop. Sind ik deze wou klaarstomen voor gebruik stuite ik op iets vreemds. Wanneer ik met ctrl alt del iets controleerde (weet niet meer wat) zag ik dat er +/-60 processen waren. Dit vond ik echter zeer vreemd. Nu met mijn gewoone pc heb ik +/- 30 procesen. Dus nu is mijn vraag: Is het normaal dat mijn laptop zoveel procesen heeft? mvg |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro Antivirus: AVG
![]() |
Je zou even kunnen controleren of er iets overbodig is: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=114
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 2.
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro Antivirus: Avast
Firewall: Comodo
Weblogartikelen: 7
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb ook een laptop en ik heb 55 processen,dus denk dat het voor een laptop weer meer nodig is,als voor een gewone computer. Dus niks aan de hand hoor. Groeten Toni
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Besturingssysteem:
Windows Vista Enterprise Firewall: Zyxel ZyWALL 35
![]() |
Bij die prachtige dell's (heb er zelf ook eentje
) zitten meestal ook vanvoor mediaknoppen (als je zo op play duwt start ie op ) ed.En zo zijn er nog wat dingetjes.. Dus de meesten zijn vooral dingen als media experince, thoughpad driver,... die mee draaien, niets om je zorgen over te maken
Handtekening van wynand:
I dislike MacintoshIt's not the fall that kills you— it's the sudden stop at the end.
If you pay peanuts, you get monkeys.. ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuwsredacteur
Besturingssysteem:
Windows 7 Enterprise Antivirus: Antivir
![]() |
ah okey
dank u voor de informatie allemaal ![]() @rve123: heb ik gedaan en nu bekom ik 57 processen ![]() dank aan al |
|
|
|
|
|
#6 |
|
'Zwiepende wieken!'
![]() Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 5. Expert
Besturingssysteem:
Windows 7 Ultimate Antivirus: AVG
Weblogartikelen: 5
![]() ![]() ![]() |
Een DELL zeg je? De 'grote merken' (Acer, HP, Compaq, DELL, etc..) hebben er een handje van om allerlei eigen software te laten starten.
Zo gaat na een verse imageinstallatie van mijn Acer er vanalles om mijn oren vliegen als ik hem de eerste keer opstart. Energiebeheer, terugklokapplicaties, update beheerders.. Vaak is dat allemaal niet nodig. Zorg ervoor dat je al je drivers erop hebt (denk om je syntapics touchpad!) en het draait meestal als een zonnetje. |
|
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Verschillende processen blijven hangen (ook processen die uit zichzelf starten) | Relaxations | Windows XP | 3 | 25 oktober 2009 08:42 |
| Processen | meisenf | Windows Vista | 2 | 20 juli 2009 12:34 |
| gtb167.tmp.exe in processen | Bart1234 | Opgeloste / inactieve HJT-logs | 7 | 15 januari 2009 22:15 |
| Processen | Gastgebruiker | Geïnfecteerd? | 6 | 19 september 2006 18:44 |
| verdachte processen? | wouterk 007 | Prullenmand | 4 | 1 mei 2006 22:37 |