![]() |
Klik hier om een nieuwe vraag te stellen |
|
| Nucia.eu | Donatie | MiniShop | Chat | Huisregels | Handleidingen | Informatie | RSS |
|
|||||||
| Registreer | Weblogs | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Onderhoudsprogramma's Voor vragen over optimalisatieprogramma's zoals schijfopruiming (CCleaner), defragmentatie en registeropruiming. |
|
|
|
Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 |
|
Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 5. Expert
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
Ik heb een register cleaner nodig omdat mijn register ondertussen nogal vertroebeld is. Deze moet wel gratis zijn en moet wel de opgespoorde fouten kunnen oplossen. Dan heb ik nog een vraag. Is het moeilijk om over te clocken? hoe moet je het doen? hoe ver kan je er in gaan? wat heb je nodig? ik wil misschien mijn computer overclocken en wil daarom zo veel mogelijk informatie. ik weet zo 1.2.3 niet wat voor processor ik heb. Waar kan ik dit opzoeken? ik weet wel dat hij 3 Ghz heeft. is opzich erg snel maar wil nog wat sneller. en wil misschien ook mijn andere computer van 2 Ghz opvoeren. Alvast bedankt, Niels |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Besturingssysteem:
Windows 7 Ultimate
![]() |
Om je register schoon te maken kun je CCleaner gebruiken.
Hier vind je er een handleiding voor. Van overclocken weet ik alleen wat het is, maar niet hoe je het doet. Maar dat weet iemand anders dan vast wel weer.
Handtekening van Guus abc:
Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.
Laatst gewijzigd door Guus abc; 4 mei 2006 om 17:08 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erelid
Besturingssysteem:
Windows 7 Ultimate Antivirus: NOD32 Antivirus
Firewall: Windows Firewall
![]() |
Zorg dat je eerst heel veel leest en leer over het overklokkken van een processor. Zorg ook dat je goed bekend bent met het Bios, daarmee moet je de processor gaan overklokken. Daarnaast zorg dat je goed de temperaturen van je systeem weet en goed kunt koelen.
Hier vind je een hele hoop info over het overklokken: http://gathering.tweakers.net/forum/...ssages/1104637 Overklokken is niet iets wat je "zomaar" even doet. Veel al testen of je systeem stabiel is en blijft, dan weer een stapje hoger. Als je vragen hebt zeg het maar.
Handtekening van Crash:
Grtz Lex. |
|
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| overclocken | 5979nicholas | Basishardware | 51 | 7 februari 2010 05:45 |
| overclocken | timoboontjuh | Onderhoudsprogramma's | 19 | 30 oktober 2008 17:08 |
| overclocken | Exeus | Basishardware | 71 | 3 oktober 2008 18:48 |
| Register Cleaner | RedWolf | Windows XP | 14 | 19 december 2006 09:13 |
| Overclocken | BendeBoy | Onderhoudsprogramma's | 2 | 10 september 2006 12:26 |