![]() |
Klik hier om een nieuwe vraag te stellen |
|
| Nucia.eu | Donatie | MiniShop | Chat | Huisregels | Handleidingen | Informatie | RSS |
|
|||||||
| Registreer | Weblogs | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
In samenwerking met Azerty biedt Nucia tot 8% korting aan op legale Windows-, Mac- en Office-software. Klik hier. |
|
|
|
Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 |
|
Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 3. Beginnende gebruiker
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
3 pc en met 1 een probleem
ik heb hier 3 pc's staan 1 haalt steeds viruse, trojans e.d. binnen. De andere pc's blijven clean hoe kan dit?????? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 1. Starter
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
Hoi,
Als jij dan eens verteld welke besturingsysteem er op de pc's staan. welke virusscanner jij gebruikt. welke firewal jij gebruikt. Dan denk ik dat de vraag al iets duidelijker word.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
ik gebruik norman virus control op ale 3 de pc en hitman pro, ccleaner en RegScrubXP ik heb geen fire wall en internet sinds kort met mozila firefox.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
'Zwiepende wieken!'
![]() Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 5. Expert
Besturingssysteem:
Windows 7 Ultimate Antivirus: AVG
Firewall: Windows Firewall
Weblogartikelen: 5
![]() ![]() ![]() |
Citaat:
En je hebt winXP op alle drie? Verder; scan eens online met de eerder door mij gegeven virusscanners en kijk dan of ze echt clean zijn. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
heb op 2 pc win XP ook die pc waar het telkens mes mej gaat. en ik heb al online gescant 3 trojans gevonde en verwijdert maar het probleem is deze kome steeds trug.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
Hoe verbind jij de drie computers met het internet met een router?
Op welke computer krijg je rotzooi, welk besturingsysteem. probeer eens een beetje meer informatie te geven dan alleen de enkele regel. Norman is de virusscanner op alle drie? en bijgewerkt naar versie 5.8 Welke xp versie de home of pro welke updates zijn daar alop gezet. dus graag ietsjes informatie wat ons iets verder kan helpen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
jah ik verdind ze met een router ik krijg op de eerstaan geslote pc op de router zooi binnen heb op alle 3 norman de bijgewerkte versie. XP home alebij voledig geupdate.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
Hoi,
Je schrijft dat je drie pc's hebt, je praat steeds over twee pc's die xp hebben wat is de derdepc dan. Heb je service pack 2 al op de computers staan. Kun je een voorbeeld van zooi geven. Als de virusscanner van Norman goed staat dan kan je al bijna geen virus meer krijgen. Is de eerst aangesloten computer ook een xp machine. even offtopic, hoe kom jij bij deze nicknaam. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
hallo
op de 3de pc zit win98 voledig geupdate. Ik krijg voor al sooi van W32/swizzor en lop. trojans k had er laast meer dan 200 deze heb ik er aflate halen maar meteen toen ik hem weer aan sloot op het internet kwamen er weer 5 binnen en ze blijven trug komen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
Je zou al eens kunnen beginnen met spywareblaster te installeren.
Dan wil ik je vragen of je wel een firewall gebruikt. En het gaat om de windows 98 machine? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
hallo
spy blaster/adaware/spybot heb ik al. het gaat om de XP pc. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
en een firewal in gebruik?
Ik denk zelf dat jij de firewal in je router uit hebt staan en ook geen firewal gebruikt op de xp machine. Haal je regelmatig de updates op van spywareblaster en zet je dan wel alles op enable. Ik heb zelf hier vier computers achter een router en bijna nooit last van spyware of een virus. Download jij veel met kazaa? Zo ja gebruikje dan wel de lite versie? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
hallo
ik gebruik helemaal geen fire walls en ik wis niet eens da er in een router een fire wall zat :S ik dowload niks via kazaa of dergelijke. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
Lees dit eens door.
http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=55 plaats eventueel een HJT log in dit forum. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
HELP
een vriend van mij heeft een groot spyware probleem en bij alles wat hij gedownload heeft en wil instaleren krijgt hij een eror dus hij kan geen adaware e.d. instaleren wat nu??? bijvoorbaart dank. |
|
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| msn messenger en touchpad probleem en WMI probleem | sammie1983 | Opgeloste / inactieve HJT-logs | 13 | 8 oktober 2009 19:00 |
| Probleem (vast een bekend probleem hier) | tomski | Geïnfecteerd? | 1 | 25 mei 2008 12:48 |
| Een bekend probleem? Maar hoe op te lossen? Het Essa Voce probleem | 103720 | Opgeloste / inactieve HJT-logs | 5 | 15 december 2007 19:27 |
| zelfde probleem als simoos "google" probleem | Flowi | Opgeloste / inactieve HJT-logs | 5 | 1 juni 2007 16:10 |