![]() |
Klik hier om een nieuwe vraag te stellen |
|
| Nucia.eu | Donatie | MiniShop | Chat | Huisregels | Handleidingen | Informatie | RSS |
|
|||||||
| Registreer | Weblogs | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Externe hardware Printer, scanner, camera, bluetooth, etc. |
|
|
|
Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 |
|
Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 1. Starter
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
Toetsenbord doet RAAR?
Ik heb iets heel raars met 2 toetsencombinaties op mijn toetsenbord. Als ik op QenA druk, dan doet hij hetzelfde als TAB, en als ik op E en D druk, dan doet hij hetzelfde als CTRL+F :S. Weet iemand hoe dit komt? Handtekening van Roeltje:
R eltje
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 3. Medium
Besturingssysteem:
Mac OS Antivirus: Iantivirus
Firewall: Mac os x
![]() |
staat je toetsen bordt wel in verenigde staten (internationaal) ingesteld
als ik mijne naar nl om gooi worden toetsen ook anders driver op nieuw installeren mischien anders |
|
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Toetsenbord en muis doen raar | IguanaM | Opgeloste / inactieve HJT-logs | 4 | 8 april 2009 23:44 |
| Computer doet raar naar openen raar bestandje | Haicokieft | Geïnfecteerd? | 1 | 26 augustus 2008 21:03 |
| toetsenbord doet raar. letters bepaalde cijfers en andersom | Sseb | Externe hardware | 4 | 5 oktober 2007 21:30 |
| toetsenbord doet raar | rsvmille2000 | Geïnfecteerd? | 0 | 17 december 2006 15:01 |
| Tekens toetsenbord doen raar | Charissa | Windows XP | 18 | 30 april 2006 14:33 |