![]() |
Klik hier om een nieuwe vraag te stellen |
|
| Nucia.eu | Donatie | MiniShop | Chat | Huisregels | Handleidingen | Informatie | RSS |
|
|||||||
| Registreer | Weblogs | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Privacy Vragen over, bv, cookies of internetbankieren. |
|
|
|
Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 |
|
Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 5. Gevorderde gebruiker
Besturingssysteem:
Windows 98/98SE
![]() |
Kent iemand de IP blokker peer guardian van sourceforge ? Is dit programmaatje waardevol? Is het veilig en niet al te buggy? Het is van sourceforge. Wie van onze blokkers heeft er ervaring mee en raden jullie het aan of juist om goede reden(en) af. Ik wacht op een reactie.Groetjes van, luntrus |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Verbannen - Banned
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
Citaat:
![]() Het blokkeert veel (moet je wel de goede lijsten hebben natuurlijk)
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Verbannen - Banned
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
Citaat:
Je kan zelf ook IP adressen toevoegen bijvoorbeeld vanuit je firewall log file als er iemand je dus probeert te hacken kan je hem gewoon helemaal blocken met Peerguardian. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 2.
Besturingssysteem:
Linux overig Firewall: firestarter
![]() |
Kunnen/willen jullie mij vertellen waar je dit progammatje kunt downloaden.
Dit lijkt mij ook heel erg handig! Met vriendelike groet, Willem.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Besturingssysteem:
Windows 98/98SE
![]() |
Peer Guardian link
Beste hornyguy
Peer guardian is een monitor tool op kernel niveau. Het is echt bedoeld voor peer-to-peer diensten. Het voorkomt scans van degenen, die normaliter langs je firewall software gaan. Het blokken van advertenties is er ook mee mogelijk op IP niveau. De bloklijsten worden nogal vaak geupdate, zodat het aan je CPU cycli vreet als een dronkenman in een curry huis. Je kan de bloklist in je firewall zetten (Kerio). De download en info link: http://www.methlabs.org/methlabs.htm Hartelijke groetjes van, luntrus
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 1. Starter
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
Ik heb zelf erg veel problemen gehad met hackers van o.a. Serverbeach Emule en dergelijke vandalen,zelfs met NAV en Zone Alarm waren deze lui niet te stoppen.
Bij toeval de oplossing gevonden:Peer Guardian in combinatie met Panda antivirus & antispyware pakket met een bijgeleverde firewall voor 37 euro,vergelijk eens de prijs van Norton Internetsecurity,alle problemen en schade zijn nu echt verleden tijd,ik kan deze combinatie iedereen aanrade,enne.....ik heb geen aandelen van Panda!!! |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 4.
Besturingssysteem:
Windows Vista Home Premium
![]() |
Citaat:
Zou je dat kunnen uitleggen |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuwsredacteur
![]() Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 5. Expert
Besturingssysteem:
Windows 7 Home Premium Antivirus: Avast IS 5 / EAM 5
Firewall: Avast IS 5 / Router
![]() |
Is dat progje ook goed te gebruiken met ZA? en avast?
EDIT:Ben het nu aan het instaleren,maar er komt nu een lijst(zie plaatje) Welke moet ik nu allemaal aanvinken? (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!) Laatst gewijzigd door metriod; 21 mei 2006 om 10:31 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
Met Panda Titanium heb je geen ZA meer nodig,erger nog,de ontwikkelaars van ZA hebben een poort opengelaten waardoor ze een illegale versie van ZA weer kunnen terugzetten naar de gratis uitvoering,en ook die hackers van Serverbeach Emule en dergelijke weten dat zodat je PC zonder Peer Guardian nog onbeschermd is,als er een nieuw bij Peer Guardian nog onbekend IP adres wordt gebruikt ben je de klos.Panda daarentegen sluit alles potdicht af,een beetje te goed zelfs,bij mij werkt Limewire niet meer omdat er ook spyware in verwerkt is,maar Sharezea en Kazaa-lite doen het perfect. Als er iets aan gevinkt moet worden kun je het beste alles opschrijven en dan aanvinken,zelf lees ik alles na welke formaten er ondersteund worden,als later blijkt dat ik het niet nodig heb kan ik altijd teruggaan en het vinkje verwijderen. Dus:Laat ZA voor wat het is,het programma deugt absoluut niet,kijk maar eens in de loglijsten van Peer Guardian,dan zul je ongetwijfeld meerdere inbraakpogingen zien van Zone Labs |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nieuwsredacteur
Besturingssysteem:
![]() |
Heb hem er inmiddels weer afgegooid hij ging vreemd doen,en wat je zegt over de loglijsten van PG zie ik idd dingen van zonelabs staan.ik hou het lekker op za
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Besturingssysteem:
![]() |
Citaat:
check deze site maar is http://www.spywareinfo.com/articles/p2p/ |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuwsredacteur
Besturingssysteem:
![]() |
ze zeggen dus dat 4.9.28 clean is,maar wordt die site nog wel eens ge-update?scroll naar benenden bij updates staat 21 juli 05(kan het mis hebben hoor)ik gebruikte lm free ook (nieuwste versie)geen problemen mee gehad,ben nog overgegaan op pro
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 5. Expert
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
peer guardian = prima!
Zorg wel voor de goede lijsten en updates ervan. Maar dat spreekt natuurlijk voorzich
Handtekening van CyberPirate:
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Besturingssysteem:
![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro Antivirus: AVG free versie 9.0
Firewall: Zone Alarm free 9.2.057000
![]() |
Is peer guardian nu veilig of niet? Mijn broertje download nogal veel muziek en van alles en nog wat voor zijn studie dus ik wil het graag weten. Just in case.
Ik wil een zo goed mogelijke beveiliging voor de pc. Ik heb nog maar kort ZoneAlarmFree gedownload en ga er van uit dat deze voldoende is. Lieve Nucia Experts graag advies. |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Erelid
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
Citaat:
Filesharing is nooit veilig.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Besturingssysteem:
![]() |
Okay Buffy handig om te weten maar ja ik weet natuurlijk niet wat en waar hij alles download, pfff jammer dat er geen maatregelen te nemen zijn.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Erelid
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Besturingssysteem:
![]() |
Mmm dat doet hij mijn inziens wel dus daar is geen bewapening tegen mogelijk? Jammer, ik kan hem niet verbieden om muziek te downloaden. Ik gebruik de pc voornamelijk voor chatten en studie. Thanks voor the reply.
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Erelid
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| router voor SIP en peer-to-peer (gesloten) | De Hulk | Netwerken en internet | 0 | 31 januari 2009 22:41 |
| Peer to peer programma? | Davidbarton2 | Privacy | 4 | 23 februari 2008 12:18 |
| Peer to Peer programma | wouterzzzz | Adelaarsnest | 15 | 7 september 2005 14:16 |
| Best peer-to-peer programma | DigiDoc | Adelaarsnest | 69 | 17 juni 2005 15:03 |