![]() |
Klik hier om een nieuwe vraag te stellen |
|
| Nucia.eu | Donatie | MiniShop | Chat | Huisregels | Handleidingen | Informatie | RSS |
|
|||||||
| Registreer | Weblogs | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Firewall Vragen over firewall/inbraak? Stel je vraag hier. |
|
|
|
Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 |
|
![]() |
server program
Zeer regelmatig krijg ik een pop-up van Zone alarm met het volgende SERVER PROGRAM "do you want to allow services and controllertoepassingen to acces to the internet" Waarom wil dit programma toegang krijgen tot die services en toepassingen en wat moet ik hierop antwoorden ? YES of NO en misschien 'don't remember this answer again' Bij services en controll.... in program's van Zone alarm staat aangevinkt Trusted en Internet maar onder het vakje van Server staan nog twee vraagtekens (ook voor trusted en intenet)Ik zie verder :besturingssysteem Microsoft(R)Windows(R) en filemane C:\WINNT\SYSTEM32\SERVICES.EXE is dat een goede file ? Natuurlijk wil ik veilig blijven werken met mijn pc en zeker geen spyware of virussen binnenkrijgen wanneer ik die server program toelating zou geven. Ik heb de laatste maanden ook geen automatische updates van Windows gekregen. Is het ontbreken van de toelating aan "server program" misschien daarvan de reden ? Laatst gewijzigd door kenhetniet; 1 mei 2005 om 15:05 |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
The legal eagle
Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 4.
Besturingssysteem:
Windows Vista Home Premium Antivirus: AVG
Firewall: Comodo
![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
![]() |
server program
dank voor uw antwoord blaCKADDER.
Heb dus services and controller.. geblokkeerd maar moeten terug aanvinken want ik kreeg geen verbinding meer met de provider. Nu kan ik terug emails ontvangen Maar wat nu met dat SERVER PROGRAM - kan u of iemand anders me daarin raad te geven. ?Zie eventueel nog eens naar mijn vraag in de eerste topic van mij aub. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
The legal eagle
Besturingssysteem:
![]() |
Ik weet niet wat het is, maar als je geen problemen hebt als je het blokkeert, zou ik het maar blokkeren. Als je wel problemen hebt, zeg het dan even, dan kan iemand anders misschien helpen.
P.S.: Zeg alsjeblieft geen "u" tegen me, dat klinkt zo oud. Ik ben 14 ![]() EDIT: Ik heb even gekeken, en de bestandsnaam van "services en controllertoepassingen" is, jawel, services.exe. Het pad is: C:\WINDOWS\system32\services.exe . Het pad van de services.exe die bij mij geblokkeerd staat, is: C:\WINDOWS\inetm\services.exe . Kijk dus even of je die laatste geblokkeerd hebt staan en (nog) niet de eerste. Laatst gewijzigd door bLACKADDER; 2 mei 2005 om 14:15 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
![]() |
server program
wel die laatste komt op mijn pc niet voor.
heb alleen, C:\WINNT\SYSTEM32\SERVICES.EXE als ik die blokkeer krijg ik geen émails meer binnen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
The legal eagle
Besturingssysteem:
![]() |
Als je geen e-mails meer krijgt als je hem blokkeert, laat hem dan maar toe.
Dat je WINNT hebt in plaats van WINDOWS, komt doordat je waarschijnlijk Windows 2000 op je computer hebt staan, en ik XP. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
![]() |
server program
ok laat ons deze topic over services.exe maar afsluiten
Blijft echter de vraag over de werking van SERVER Program in zone-alarm. Wie kan mij hierop een concreet antwoord geven ? |
|
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| unwanted program | leslietje | Opgeloste / inactieve HJT-logs | 1 | 29 april 2009 10:20 |
| Run dll as program | lmk43 | Spyware / Antispyware | 14 | 31 juli 2007 19:56 |
| Wat is dit?C:\Program Files\VCM\cm.exe | Bianca32 | Spyware / Antispyware | 3 | 13 juli 2007 09:04 |
| pc optimization program? | brainsmasher | Privacy | 8 | 10 maart 2007 19:44 |
| SPR/HiddenRecorde.A program | niels777 | Spyware / Antispyware | 3 | 18 januari 2006 19:56 |