![]() |
Klik hier om een nieuwe vraag te stellen |
|
| Nucia.eu | Donatie | MiniShop | Chat | Huisregels | Handleidingen | Informatie | RSS |
|
|||||||
| Registreer | Weblogs | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Externe hardware Printer, scanner, camera, bluetooth, etc. |
|
|
|
Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 |
|
Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 2.
Besturingssysteem:
Windows 7 Ultimate Antivirus: Kaspersky
Firewall: Kaspersky
![]() |
Printer wilt niet printen.
Ik heb nu enkele dagen Windows 7. Ik heb een Dell 926 all-in-one printer. Windows Update zocht naar drivers en kon deze vinden voor Windows 7. Ze zijn met succes geïnstalleerd, aldus de computer. Hij wordt herkent als printer, en staat als default ingesteld. Maar als ik dan een testpagina wil afdrukken of een ander document van welk office programma dan ook, krijg ik de foutmelding die je op het plaatje kan aflezen (bijlage). Dat begrijp ik dus niet. Ik heb ze nu verwijderd, en de computer opnieuw opgestart. Toen begon hij van alles te installeren behalve de drivers natuurlijk, deze moet je handmatig doen, dus weer via windows update. Opnieuw geïnstalleerd, maar weer dezelfde foutmelding. Ik moet een belangrijk document printen, dus enige spoed is gewenst bij het oplossen van dit probleem. Alvast bedankt
Handtekening van wallie1:
Intel Quadcore 6600 / XFX 680i LT SLI(mobo) / Kingston HyperX 4 GB DDR-800 / XFX Geforce 250GTS 1GB (2x) / OCZ 700watt voeding
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 3. Medium
Besturingssysteem:
Windows Vista Home Premium
![]() |
Staat de printer wel aangesloten?
Nieuwe drivers die je erop gezet hebt (tijdelijk) verwijderen, misschien kan je dan printen? Handtekening van HDMI:
Indien u niet weet waar uw vraag hoort te staan, klik dan hier voor meer informatie. Donatie Nucia Security Forums
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
'Zwiepende wieken!'
![]() Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 5. Expert
Besturingssysteem:
Windows 7 Ultimate Antivirus: AVG
Firewall: Windows Firewall
Weblogartikelen: 5
![]() ![]() ![]() |
Windows 7 is nu eenmaal RC.
Kijk op de site van de printerfabrikant of je Vista (of zelfs 7)-drivers kunt downloaden en probeer die te installeren. Citaat:
.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 4.
Besturingssysteem:
Windows 2000 Professional Antivirus: avast!
Firewall: Nog niet :P
![]() |
Citaat:
De printer staat online? |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Besturingssysteem:
![]() |
Dat klopt Eagle Creek
Vat het niet te persoonlijk op. Op de website van Dell zijn nog geen drivers beschikbaar voor windows 7. Wel heb ik de drivers van Vista x64 geprobeerd, en die waren ook gewoon met succes geïnstalleerd, net als de drivers via de windows update. Printer staat online, wordt herkend en lijkt te werken naar behoren. Het is jammer dat ik de foutmelding krijg. Handtekening van wallie1:
Intel Quadcore 6600 / XFX 680i LT SLI(mobo) / Kingston HyperX 4 GB DDR-800 / XFX Geforce 250GTS 1GB (2x) / OCZ 700watt voeding
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
'Zwiepende wieken!'
![]() Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 5. Expert
Besturingssysteem:
Windows 7 Ultimate Antivirus: AVG
Firewall: Windows Firewall
Weblogartikelen: 5
![]() ![]() ![]() |
Wat je eens kunt proberen is:
- Fyieke printer ontkoppelen - Logische printer verwijderen - Printspooler herstarten - Eigenschappen v/d printserver openen en de drivers verwijderen - Printspooler herstarten - Drivers van DELL installeren - Fysieke printer aansluiten |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Besturingssysteem:
![]() |
Ik heb nu een flinke dé ja vù.
Maar goed, ik heb hetvolgende gedaan: -Drivers verwijderen -Printerkabel afsluiten -Instellen dat bij elk nieuw gedetecteerd USB-apparaat drivers via windows update worden geïnstalleerd. -Computer herstart -Usb kabel erin -Computer ging alles installeren, ook via windows update. Alles doet het nu ![]() Vreemd hoor, maar met de drivers van Windows Update voor de Dell AIO 926 all-in-one photoprinter doet hij het. Met Vista werkte ik met de Windows Update drivers. Opgelost. Ieder bedankt voor je bijdrage
Handtekening van wallie1:
|
|
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| krijg printer niet aan het printen op vista-pc, wel op xp-pc | Marij | Externe hardware | 13 | 4 februari 2008 16:53 |
| .ISO bestand wilt niet openen | wallie1 | Windows XP | 0 | 24 maart 2007 12:17 |
| printen lukt niet meer in outlook en andere rare dingen | prinsessie | Opgeloste / inactieve HJT-logs | 21 | 19 januari 2007 19:01 |
| Spyblaster wilt niet updaten | Vlindertj | Spyware / Antispyware | 4 | 14 juli 2006 01:52 |
| pc wilt niet uit | dalton | Windows XP | 4 | 19 december 2005 21:42 |