![]() |
Klik hier om een nieuwe vraag te stellen |
|
| Nucia.eu | Donatie | MiniShop | Chat | Huisregels | Handleidingen | Informatie | RSS |
|
|||||||
| Registreer | Weblogs | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Virus / Antivirus Vragen over (anti)virus? Stel je vraag hier. Heb je een virus? Lees dit en stel je vraag hier! |
|
|
|
Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 |
|
Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 2.
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
Melding: Your computer is at risk in the following areas Open Norton product to resolve these issues Virus protection is turned off To prevent duplicate security status alerts, use my existing Norton productt alerts and turn off redundant Windows Security Center Alerts (recomended Help Help Ik snap er geen hout van! Wie weet hier raad op? Tjebol |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gewenste moeilijkheid bij antwoorden: 5. Expert
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro Antivirus: AVG
![]() |
Gewoon opvolgen wat er staat:
Open Norton. Zet de realtime protection weer aan. Deze staat nu uit. Als je er niet uitkomt, kan je dan even een screeenshot maken van Norton en die hier plaatsen? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
Norton antivirus
Hi, als ik probeer om Norton protection te enabelen dan doet iet 't niet!Ik kan geen screenshot maken helaas. Lukt me niet. Heeft HitMan Pro Norton uitgeschakeld? Al met al ontzettend irritant allemaal. Groet, Tjebol
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Besturingssysteem:
![]() |
Het lijkt me niet dat HitmanPro, Norton heeft uitgeschakelt.
Doe even een online-virusscan. Dit zou namelijk ook door een virus kunnen komen: - http://www.bitdefender.com/scan/licence.php - http://housecall.trendmicro.com/hous...start_corp.asp Krijg je een melding wanneer je Norton wil inschakelen en zo ja welke? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
Norton Antivirus
Hi, Als ik norton inschakel dan geeft hij geen melding! Wel krijg ik om de tien seconden de melding van Norton dat mijn computer niet beveiligd is. Ook na herstart computer blijft norton disabeld. Heel vervelend en ik krijg Norton niet enabeld.
Groet, Tjebol |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erelid
Besturingssysteem:
Windows 7 Ultimate Antivirus: NOD32 Antivirus
Firewall: Windows Firewall
![]() |
Verplaatst Firewalls --->> Antivirus-programma's.
Handtekening van Crash:
Grtz Lex. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Besturingssysteem:
![]() |
Ga naar opties en kijk of er wel een vinkje staat bij Start at Windows startup (of iets wat daarop lijkt)
Doe ook even het volgende: Ga naar start->uitvoeren en typ het volgende in: msconfig en klik daarna op OK. Ga nu naar het tabblad opstarten en kijk of Norton (NAV) wel aangevinkt staat. Daarna even toepassen en je krijgt de melding of je opnieuw wilt opstarten. Doe dit! Na de herstart komt er een schermpje op je computer. Vink het hokje even aan en je krijgt die melding niet meer. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Besturingssysteem:
Windows XP Home/Pro
![]() |
Norton antivirus
Hi, Ik heb Norton gedeinstalleerd en later er weer op gezet. Alles werkt weer als van ouds . Alleen hitman pro nog niet geinstalleerd. Heeft Hitman pro een eigen virusscan en schakeld die dan Norton uit ?Groeten van Tjebol
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Besturingssysteem:
![]() |
Nee HitmanPro is samengestelt voor spyware en niet voor virussen. Wel zijn er twee scanners die op virussen kunnen scannen, maar deze staan normaal uit. Verder zijn dit alleen scanners dus die zetten Norton niet uit.
|
|
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| norton antivirus | Esthertondeur | Windows XP | 2 | 13 november 2007 12:35 |
| Norton Antivirus | Tex | Geïnfecteerd? | 2 | 2 september 2007 09:37 |
| Kwetsbaarheden gevonden in Norton AntiVirus en andere Norton producten | Geeske | Waarschuwingen | 0 | 9 augustus 2007 21:38 |
| Norton Antivirus/Norton Utilities 2000 | lmk43 | Virus / Antivirus | 19 | 13 juli 2007 15:03 |
| Norton Antivirus | Kieron | Virus / Antivirus | 4 | 7 januari 2006 23:07 |