De link werkt nu wel weer, heb het aangepast met de link van Geeske.![]()
Kennelijk moet de link even worden aangepast, deze doet het wel inclusief de certificering, onderaan.Oorspronkelijk geplaatst door Mentos
Hou er svp rekening mee dat ik slechtziende ben.
De link werkt nu wel weer, heb het aangepast met de link van Geeske.![]()
Grtz Lex.Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
Branders; Plextor 820SA.
Speakers; Logitech z5500.
Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.
Vraag me toch wel eens af waar de makers van de gratis versies hun geld mee verdienen.
Beetje kwaliteits scanner kost toch al gauw €30
Iets zegt me dat het niet de ''top'' is en ik ben zelf niet te beroert om te betalen voor een betaalde versie.
Mijn geval NOD32 licentie loopt bijna af en dan kies ik wederom voor NOD.
Welke antivirus zouden jullie aanraden:
Avast! of AntiVir?
Ze lijken allebei op mekaar...
Dat is meer een kwestie van persoonlijke smaak, ik geef zelf de voorkeur aan avast omdat het ook in het Nederlands is.![]()
Doe mij dan maar AVG,niks geen problemen mee.
Kijk Eerst Bij Jezelf Dan Bij Een Ander Zelf Maakt Men De Meeste Fouten
En als je echt kijkt naar de prestaties en kwaliteiten van beide scanners?
Hier kun je onafhankelijke tests lezen, puur prestatiegericht. Is wel de betaalde versie van beiden.![]()
Ik heb nu Avast!4 en ik denk dat ik daar maar bij blijf. Als ik die tests lees, lijkt het er toch op dat AntiVir betere prestaties levert. Maar ik hou het toch nog even op Avast!4, ik ben daar zeer tevreden over![]()
Waarom staat er comodo eigenlijk niet bij... Deze gratis virus scanner lijkt mij ook erg goed...![]()
http://www.antivirus.comodo.com/
Omdat hij nog steeds in de beta fase zit, en hij moet zichzelf natuurlijk nog bewijzen
Hier nog wat meer info: http://www.wilderssecurity.com/showt...modo+antivirus
http://www.wilderssecurity.com/showt...modo+antivirus
Betaalde versies zijn vaak beter, maar ik denk dat AVG voor jou gewoon volstaat
daarnaast lijkt norton goed door de hele tijd als ie wat vind groot in beeld te komen met Ik heb iets gevonden kijk eens wat goed, irritant maar daardoor denk je vaak dat een virus scanner beter zijn werk doet dan in feiten het geval is
Ik denk dat je AVG dus zeker moet proberen en dat er ook betere en goedkopere alternatieven zijn voor norton
Ik kon me herinneren dat er hier ergens (weet niet zeker) stond
Gratis producten zijn natuurlijk niet zomaar gratis, updates duren vaak langer
en nog iets.. ik kan het nu iniedergeval niet meer vinden
Antivast
"Antivast"?Wie of wat is dat en wat wil je met dit bericht zeggen? Avast ken ik wel.
bronEr zijn ook gratis antivirusprogramma’s:
Installeer niet meer dan één antivirusprogramma. Het geeft vaak problemen als er meerdere antivirusprogramma's tegelijk actief zijn.
beste is antivir, daarna avast en dan avg
Er is ook nog antivirus schield (AOL, of zoiets) dat gratis is...