SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3
    Schermafbeelding van gup
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows Vista Home Premium 32
    Antivirus
    Avast Antivirus Free
    Firewall
    Windows Firewall

wachtwoord voor email wordt niet geaccepteerd

hoi wou graag weten waar dit mee te maken kan hebben?
    heb 2 pc s waarvan 1 hoofdaccount voor de 1 pc en een subaccount voor de 2 bij hetnet
    heb de hoofdaccount via outlook expresse lopen,en heb nu ook voor de subaccount een wachtwoord en email naam gemaakt voor outlook expresse!
    het probleem is nu (na veel bellen met provider)dat met aanmaken van wachtwoord via de provider(via gedeelte van hetnet ,familieaccount aanvragen)
    al heel moeilijk ging,is uiteindelijk wel gelukt ,maar nu moet ik ditzelfde wachtwoord en gebruikers naam ook bij outlook expresse gebruiken!!
    is deels wel gelukt ,maar blijf met openen dat ie naam +wachtwoord moet opslaan ,dat doet ie dus niet,(na 20 op Ok klikken blijft ie dus staan)kan dus wel verzenden,maar niet ontvangen,en hij geeft serverfout 0x800CC90 en foutnummer 0x800CC92 aan,en geeft een valse gebruikersnaam en een valse wachwoord aan!!vindt raar want kan wel inloggen met deze naam en wachtwoord bij HETNET email gedeelte!
    krijg nu te horen dat ik een bath outlook expresse zou hebben ,of corrupt,geloof er geen bal van,en durf outlook expresse er niet zo maar er af te gooien!!wat kan ik nu beste doen????

Schermafbeelding van Tiborv
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Professional 64
    Antivirus
    TrendMicro
    Firewall
    Juniper Netscreen
    Ik denk dat je de servers verkeerd hebt ingevuld in Outlook Express. Controleer dit eens bij Extra > Accounts in Outlook Express.
    .

Schermafbeelding van Martiny
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 8 64
    Antivirus
    McAfee
    Firewall
    F-secure

Red face

ik hoop het niet