Hoi.
Dubbelklik op die gebeurtenis/melding (venster opent zich) en kopieer deze. Post vervolgens deze gebeurtenis eens hier.Hier zag ik een melding van 'sr' (system recovery) staan: bij het controleren van het bestandje desktop.ini was er een fout opgetreden bij de controle van HardDisk4 (welke dat dan ook is) en de controle van dit volume is gestopt.
Waarschijnlijk heeft CCleaner veel opgeruimt, vooral als je een tijdlang niks heb gedaan aan opruimen kan dit behoorlijk oplopen en is 1.7 GB geen uitzondering. CCleaner verwijdert geen systeemherstelpunten. Herstelpunten blijven standaard 90 dagen actief, en hier geld verder het FIFO-proces (First In First Out) ongeacht de hoeveelheid schijfruimte.Tot mijn verbazing heb ik nu ook ineens 1,7GB extra vrije schijfruimte op mijn C:\-schijf. Systeemherstel heeft aangestaan sinds ik deze pc heb (maart 2007). Ik gebruik het verder nooit, omdat ik True Image gebruik om back ups te maken. Is het aannemelijk dat er 1,7GB aan ruimte wordt ingenomen door Systeemherstel-bestanden over een periode van ongeveer 1 jaar?
Door systeemherstel uit te schakelen, en weer in te schakelen verwijder je alle herstelpunten en kan je dit ook veel schijfruimte opleveren. Na deze aktie wordt meteen weer een herstelpunt aangemaakt.Ik heb systeemherstel eerst weer helemaal uitgeschakeld en vervolgens weer ingeschakeld op de schijven om er zeker van te zijn dat de 'service' weer goed werkt.

Antwoord met Citaat