SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Echo geluid uit pc

Technische vaardigheid
    2.
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate
    Antivirus
    Msoft Security Essentials
    Firewall
    Windows Firewall

Echo geluid uit pc

Hallo,

Als ik mijn pc aan doe, en er komt een geluid uit, bijvoorbeeld dat ik me aanmeld bij windows, of ik zet een muziekje op, maakt niet uit wat voor geluid. Als er een geluid uitkomt, klinkt dat met een harde echo, alles klinkt alsof ik met mijn pc in een grot zit te computeren, dit is heel irritant want zo klinkt muziek niet meer zo als het is. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen, het is op mijn koptelefoon en op speakers, maakt niet uit waarop.

alvast bedankt,
    greetz

Schermafbeelding van Tiborv
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Professional 64
    Antivirus
    TrendMicro
    Firewall
    Juniper Netscreen
    Vaak kun je dit aan/uitzetten in de eigenschappen van AUDIO (configuratiescherm). Controleer ook even of het plugje van de speakers goed contact maken, als de aarde-aansluiting (deel bij plastic) niet goed werkt krijg je een vervormd geluid dat echo-achtig klinkt.
    .

Technische vaardigheid
    2.
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate
    Antivirus
    Msoft Security Essentials
    Firewall
    Windows Firewall
    Ik kan de aan/uit button niet vinden, en het plugje zit er goed in, ook met klein beetje water contact laten maken, en ik blies erin, heb het heel vaak geprobeerd, voor en achter in de pc. Toch bedankt, maar ik heb er niets aan, iemand anders idee?
    Laatst gewijzigd door Hindrik; 16-04-08 om 19:23.

Schermafbeelding van wvl
    Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows Vista Home Premium
    Firewall
    Ik heb eens hetzelfde probleem gehad en dit heb ik opgelost door in realtek HD Audio Manager te gaan zoeken. Er was een thema geselecteerd. Je kan daar kiezen tussen bv tunnel, badkamer, ... en daar heb ik het thema verandert naar "geen thema". En het was opgelost. Ik hoop dat het hetzelfde probleem is als jij hebt.
    Greetz
    there is no spoon #the matrix#

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten