-
Hallo
Nee ik heb ze naar mij idee niet verstuurd hoop ik en heb er ook niet op geklikt maar ze blijven door die persoon achter elkaar komen ook nu ik op afwezig sta.
-
Afwezig of online wordt niet naar gekeken door een dergelijk virus. (En door veel mensen ook niet trouwens, haha)
Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -
"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"
-
Pfff Wat hebben ze eraan, maar goed ik blijk het niet door te sturen naar contact personen heb even nagevraagt aan degene die online zijn.
Ik zal iedereen in mij lijstje waarschuwen.
Heel Hartelijk dank voor de hulp en wens jullie nog een fijne avond toe.
MVG Corry Anne
-
Geld en macht (over de geïnfecteerde machines)
.
Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -
"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"
-
Nieuw msn virus?
Ik kreeg deze net toen ik me aanmelde bij msn:
Hey, how are you. Just wanted to let you know about these new supplements I tried. I lost 12 pounds in just a week and a half. Best thing, it only cost me $5. Check it out here: hxxp://clapmote.com.
Deze contactpersoon is echter offline. Eerder deze week had ik er ook nog 2 van deze, alleen dan weer voor iets anders en met een andere site. Deze contactpersonen waren tevens ook offline.
-
Habitué
Kreeg net dit:
hxxp://smsfree.us/premium/thanks.php?q=8UKO334GF
Thanks for Ordering Premium VOIPZilla and SMSZilla
Your credit card has been debited for $599.00 USD and will be shown on your Credit Card billing Statement as. VOIPMONSTER, Inc
Met een heel gedoe erbij. Niet geloven dus!
-
Habitué
Kreeg deze daarnet:
Fancy meeting new likeminded people?
hxxp://Hardcore-Swingers.com/click.php
-
Ik kreeg gisteren deze:
foto haha :P hxxp://www.hi5-imag3.com/photos.php?=emailadres
-
Weer 2 gehad van offline contact personen.
Howdy, I just spoke to Becca and Brice, and they told me to check out some pills they saw on Oprah. They said they lost 23 pounds in about amonth with them. Anyway you can find them here for only $5 hxxp://chipduty.com
Hey, how are you. Just wanted to let you know about these new supplements I tried. I lost 12 pounds in just a week and a half. Best thing, it only cost me $5. Check it out here: hxxp://chipboth.com
Laatst gewijzigd door Michael4446; 31-03-09 om 17:14.
Reden: Links onschadelijk gemaakt
-
Habitué
Weer een:
HOT & SINGLE, READY TO MINGLE..THATS ME hxxp://***.SEX-Shoots.com/stars.php
*** Hier staat meestal het eerste gedeelte van het msn-adres.
-
Finally I lost over 31 pounds in less then a month, these new Acai tablets that Jess and I been taking are amazing. They just work super fast on your body fat without any diets or excerice best thing? Cost just 5 dollars over at hxxx://dollsdollss.com
-
msn virus
kreeg deze net binnen
hxxp://the.CoolestOfferz.com
-
Weer 1 ontvangen vandaag.
Finally I lost over 31 pounds in less then a month, these new Acai tablets that Jess and I been taking are amazing. They just work super fast on your body fat without any diets or excerice best thing? Cost just 5 dollars over at hxxp://farbask.com
-
msn virus
Kreeg deze voor een paar minuten terug binnen
hxxp://www.LikeItLotz.com
degene is offline en stonden ook nog twee emoticons bij deze :-o en deze
-
msn virus
onderstaande link ontving ik vier keer
hxxp://img29478.PhotoChekker.com/?user=naamvandegenediehetmestuurde&pic=DSC00425.JPG
en kreeg twee emoticons erbij deze
en (A)
-
msn virus
Kreeg vier keer deze onderstaande link doorgestuurd
hxxp://img19029.PicBuckets.com/?user=naamvdverzender&pic=DSC01425.JPG
met twee emoticons erbij
-
msn virus
hxxp://Gift6929.LikeItSoMuch.com
-
-