"Naam heeft je net op de foto gespot en met een 10 beoordeeld!
wil jij weten om welke foto het gaat?
bezoek dan nu de foto op: hxxp://download.msnprofielvrienden.com/?vriend=Emailadres@hotmail.com "
soooo doe eens gratis mee met hxxp://www.msnje1000euro.com/?lot=364280234841 daarnet heb ik er 1000 euro gewonnen kun jij ook !!
Interesse in antivirus producten en malware? Check dan deze link eens.
"Naam heeft je net op de foto gespot en met een 10 beoordeeld!
wil jij weten om welke foto het gaat?
bezoek dan nu de foto op: hxxp://download.msnprofielvrienden.com/?vriend=Emailadres@hotmail.com "
so je moet eens gratis meedoen op hxxp://www.msnnuwinnen.com/?code=119465896807 jij kan er vandaag duizend euro winnen en dat kan jij ook wel![]()
wauw ben je dat op hxxp://jm_elbers.msnseefriends.com/?vriend=e-mailadres ?![]()
Laatst gewijzigd door Gammo; 20-07-10 om 18:31.
soo doe eens gratis mee via hxxp://www.msn-gratis-iphone4.com/?code=154074022184 heb er net de nieuwe iPhone 4 gewonnen was echt simpel![]()
Betreft hxxp://www.msn-gratis-iphone4.com/?code=154074022184
Je moet hier je 06 nummer invullen en dan een code versturen
(Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)
Gevolg is dat je een abonnement neemt op een SMS-dienst met grote financiële gevolgen voor de gebruiker
Nadat u bent ingeschreven voor de dienst van uw keuze betaalt u € 3,00 per ontvangen bericht. De maximumkosten voor deze dienst zijn € 36,00 per week. Hiervan zal € 18,00 verrekend worden door de ontvangst van 6 berichten per week op drie verschillende dagen. Daarnaast kan er voor maximaal € 18.00 gepuzzeld worden. Let op: voor alle verzonden berichten kan het standaard sms-tarief van toepassing zijn. Deze tarieven kunnen per operator verschillen. Neem contact op met uw operator voor meer informatie over de door hen berekende kosten.
Laatst gewijzigd door ARGUS; 26-07-10 om 09:42.
ik vond hem op de nieuwsgroepjes en dacht dat veel mensen hier er wel belang bij hebben, dus heb hem ff ingepakt en geupload:
hxxp://www.mijnbestand.nl/Bestand-MCORFMNPGEO6.rar
Je start het programma, hij vraagt je om te updaten, doe dit! daarna klik je start, en je msn virus word verwijderen!!![]()
echt spannende fotos van je bij hxxp://a.h90.msn-rating-images.com/?vriend=e-mailadres!
Laatst gewijzigd door Roxy90; 01-08-10 om 17:48.
Vers van de pers:
so doe ook eens gratis mee bij hxxp://www.msn-iphone4-kraken.com/?code=584341071168 heb er net de nieuwe iPhone4 gewonnen was echt simpel![]()
En weer 1 ik weet overigens niet of deze nieuw is.
Volgens mijn zusje verzend ik mails met deze link erin: hxxp://bonusonlinepoker.biz/23i42.html
Hoe kom ik hier vanaf?
Laatst gewijzigd door Gammo; 05-04-11 om 17:14.
Soortgelijke berichten met links zijn ook actief in tweets in de TL en DM van Twitter, wat kan je hieraan doen als je account besmet is, het werkt eigenlijk hetzelfde alleen dan in de TL en DM
in de TL Eager to slim down? hxxp://bit.ly/PId8Wl works perfect for just that
in DM Hi somebody is saying very bad stuff about you [en dan een link ]
sorry als er een topic is hiervoor, ik kon het niet vinden, of als het in een apart topic moet dan merk ik het wel
Laatst gewijzigd door typetje; 27-08-12 om 14:15.
Liefs Typetje
Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.
read my blog
- Topic openen in de Hulp bij virus infecties.
- Nadat je pc clean verklaard is, je logingegevens van je account veranderen.
(login gegevens is : alles wat nodig is om in te loggen)
Malware Research Engineer@Malwarebytes (MBAM) .....ASAP & Unite Member
E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek
Liefs Typetje
read my blog
Graag gedaan![]()
Malware Research Engineer@Malwarebytes (MBAM) .....ASAP & Unite Member
E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek
hallo, ik ben nieuw hier, hoe plaats ik een nieuw bericht hier?
grtjs D.
Gister deze ontvangen van iemand waarvan ik zeker weet dat ze geen Spaanstalige is
Dobby ha oído —dijo con voz quebrada— que Harry Potter tuvo un segundo encuentro con el Señor Tenebroso, hace sólo unas semanas..., y que Harry Potter escapó nuevamente.
i have sent you a skype message
View your full message here ( en daar kon je op klikken dus naar de ellende )
Hij blijft na klikken niet hetzelfde, degene die het besmette mailtje had gekregen had een andere strekking ontvangen van twee verschillende van 2 dames maar de ene dacht ze meteen dat is fout, maar de andere daar had ze geen twijfel bij, van iemand die vaker linkjes opstuurt maar dan echt, dus tricky
De een kan nog wel inloggen op zijn msn account, een ander kan dat niet meer wachtwoord lijkt verandert en ze kan niet meer bij haar mails en bestanden.
Een grillig kreng dus, deze
Liefs Typetje
read my blog