SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 23

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Professional
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    AVG

spraakherkenning windows 7

Hallo,
    Ik heb win7 professional (nederlands) en wil spraakherkenning gebruiken. Dit lukt niet omdat er geen spraakherkenning voor de Nederlandse taal is. Dus, ik wil Engels als standaardtaal gaan gebruiken.

Hoe kan ik dit veranderen?

Hoofd businessbeveiliging Schermafbeelding van Eagle Creek
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Hallo Archimedes en welkom op Nucia!

Dat kan niet, zonder de systeemtaal aan te passen naar het Engels. Heb je daar een bezwaar mee?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeŰriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Schermafbeelding van Jeffcoboy
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    In de Professional editie van Windows 7 kan er geen taal worden gewijzigd. Dit kan alleen in de Ultimate of de Enterprise versie.

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Professional
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    AVG
    Bedoelen jullie dat ik win7 opnieuw moet installeren?

Schermafbeelding van Jeffcoboy
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Als het mogelijk is, dan zou je Windows 7 opnieuw moeten installeren, dan wel in het Engels.

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Professional
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    AVG
    krijg ik dan geen problemen met het activeren?

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium
    Antivirus
    Norton
    Firewall
    Norton
    Nee.

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Professional
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    AVG
    Dankjewel Stefan Ajax, het werkt! En behalve dit werkt het best goed. Vooral de opdracht 'Show numbers' is erg handig. Nu nog een aanraakscherm (en een nieuw OS) en dan gaat het toch nog iets worden met windows.

Bedankt!

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Nog aanvullend.

Heb je Windows 7 Professional opnieuw ge´nstalleerd in het Engels, of heb je Windows7 ultimate ge´nstalleerd en hem toen omgezet naar 't Engels?

Vooral de opdracht 'Show numbers' is erg handig.
    En wat doet dit ?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeŰriek gesitueerde etablissement - komma -

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Professional
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    AVG
    Ik heb Windows7 ultimate ge´nstalleerd met Engels als enige taal.
    Het werkt opmerkelijk goed, vooral wanneer je zo zuiver spreekt als Tony Blair of Hugh Grant. Het wordt aanbevolen om de verkeerd verstane woorden te wijzigen met de opdracht 'correct' want hierdoor 'leert' het programma je uitspraak te herkennen. Er zijn een heleboel opdrachten welke je intu´tief kunt gebruiken, zoals: go to end of the document, select what are you doing, copy that, open wordpad, scroll down 20, etc.
    Het is nog niet zo geweldig om de rol van de muis over te nemen met je stem maar voor het dicteren van tekst (in het Engels) is het erg goed. Om te beginnen worden er geen tikfouten gemaakt. en als er al iets fout is dan heeft het programma het verkeerd verstaan.
    Er zijn programma's welke de opdrachten helemaal niet begrijpen, ÚÚn daarvan is de desktop en dan met name de 'gadgets'. Deze hebben immers geen naam, maar hiervoor hebben ze een perfect oplossing gevonden, het 'mousegrid'. Dit plaatst een 3x3 raster op het scherm waarin de vakken van 1 t.e.m. 9 genummerd zijn. Om de startknop (linksonder) te klikken zeg je het volgende:
    mousegrid, 7,7,7. Nu staat er een klein rasterje precies om de startknop heen. Het midden van dit raster is nummer 5, je geeft dan de opdracht 'click five' en het startmenu wordt geopend.
    Een andere mogelijkheid is 'show numbers', nu krijgt alles waar je op kunt klikken een nummer. Zo krijgt de knop 'Minimize' in WordPad het nummer 10. Om dit te selecteren zeg je 'ten' en WordPad wordt op de taakbalk gezet.

In Win7 kun je een window pakken en schudden om het scherm leeg te maken. Ik heb dit ook geprobeerd onder Speech met de commando's 'switch to wordpad, shake it' maar dat werkt (nog) niet!

Tot zover werkt Speech erg goed maar juist omdat dit een programma van Microsoft is ga ik voor het echte werk toch liever naar 'naturally speaking 10'!

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Ik heb Windows7 ultimate ge´nstalleerd met Engels als enige taal.
    Windows 7 kent Upgrade Anytime. Je had Professional kunnen upgraden naar Ultimate en vervolgens de taal installeren.

Ik heb met spraakherkennig gewerkt met XP en Office XP. Werkte best grappig, hoewel niet perfect. In Windows7 zal dit ongetwijfeld sterk verbeterd zijn. Helaas kun je niets meer als je een Nederlandse versie hebt van Windows.

Die nummers lijken wellicht een beetje hierop:
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      nummers.png‎
Bekeken:   4383
Grootte:   48,2 KB
ID:        8108  

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64
    Antivirus
    McAfee
    Firewall
    McAfee
    Volgens mij weet ik het antwoord inmiddels. Maar voor de zekerheid toch deze vraag.
    Ik werk nu met de nederlands versie windows 7 Home Premium.
    Ik ben bezig met home automation. Ik heb Homeseer Pro geinstalleerd om mijn lampen aan en uit te kunnen zetten met behulp van voice recognition.

Helaas werkt de voice recognition niet onder mijn huidige windows 7. Als ik deze upgrade naar Ultimate werkt de windows recognition dan wel? Kan ik een Nederlandse office draaien op een Ultimate? Ik wil best Ultimate kopen maar ik wil graag weten dat dit dan mijn probleem met voice recognition oplost.

Alvast bedankt voor jullie tijd.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Hoi Walter en welkom op Nucia.

Je breekt in op andermans vraag, en 'bumpt' deze daar ook nog eens mee. In het vervolg graag een eigen topic starten; deze vraag splits ik straks af.

Kan ik een Nederlandse office draaien op een Ultimate?
    Ja, waarom zou dat niet kunnen?

Verder heb ik nergens gevonden dat alleen Ultimate over stemherkenning zou beschikken.

http://windows.microsoft.com/en-US/w...ch-Recognition
    Applies to all editions of Windows 7

Wel dat het taalafhankelijk is, zoals we al hadden vastgesteld.
    Speech Recognition is available only in English, French, Spanish, German, Japanese, Simplified Chinese, and Traditional Chinese.
    Wel dien je Windows 7 Ultimate (of Enterprise) te hebben om de taal te kunnen wijzigen:
    http://answers.microsoft.com/en-us/w...f-22582fd35a12

ć Schermafbeelding van Guus abc
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 32
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door walter72 Bekijk Berichten
    Ik heb Homeseer Pro geinstalleerd om mijn lampen aan en uit te kunnen zetten met behulp van voice recognition.
    Daar moest ik vreselijk om lachen. Op die site van Homeseer lees ik dan ook nog dit:

At 6:00 am, your heat turns on and warms the house to a comfortable level. At 6:30 am your bedroom shades open and a soothing voice bids you good morning. As you roll out of bed, last night's headlines and sports scores are read to you along with today’s weather forecast. The bathroom lights flip on. As you climb into the shower, the coffee begins to brew downstairs. Another day begins…

Think of all the repetitive things you do in your home every day. Turn lights on, turn lights off, set thermostat up, set thermostat down, arm the security system, disarm the security system, water the lawn, etc… Now add to this all the things you have to remember to do. Pay the bills, change your oil, take your medication, pick the kids up from soccer, get the car inspected, etc… Wouldn’t it be great if you had a little help with all this? That’s what home automation is all about.
    Volgens mij ben je heeeeeeeeel zielig als je in dit soort marketinggelul voor dit soort volkomen overbodige nonsens trapt. Afijn, dat is mijn mening. Maar sommige mensen weten blijkbaar van pure verveling echt niet meer wat ze moeten doen, en die gaan dan maar dit soort dingen doen.
    Laatst gewijzigd door Guus abc; 28-05-11 om 16:33.
    Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Antivirus
    McAfee
    Firewall
    McAfee
    Ik weet genoeg. Bedankt voor het antwoord.
    En zielig? Tja, de ene kijkt graag tv en vind dat geweldig, weer een ander gaat naar voetbalwedstrijd, ik vind Homeseer leuk.
    Dat andere mensen dat zielig vinden, is erg zielig

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 32
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Ach, trek je van mijn reactie niet te veel aan. Als jij dat allemaal leuk vindt, moet je het zeker niet laten. Maar ik zeg gewoon wat me op het moment dat ik zoiets lees te binnen schiet. Misschien een beetje kort door de bocht, maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Guus, kom op? Als iemand dat nu wil gebruiken, dan is dat toch aan hem/haar?
    De halve wereld hangt aan elkaar van gemak en automatisering. Dat dit nu een stapje verder is, so what?

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Antivirus
    McAfee
    Firewall
    McAfee
    Het zit wel goed hoor.
    Ik kan zelf ook wel eens kort door de bocht reageren. Maar als mensen plezier hebben in kassie kijken snap ik dat ook niet, ieder zijn meug naar mijn mening.

Dat was Off-topic, nogmaals bedankt, ik koop binnenkort de upgrade naar Ultimate.
    Laatst gewijzigd door walter72; 28-05-11 om 16:57.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 32
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek Bekijk Berichten
    Guus, kom op? Als iemand dat nu wil gebruiken, dan is dat toch aan hem/haar?
    Dat zeg ik toch ook?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus abc Bekijk Berichten
    Als jij dat allemaal leuk vindt, moet je het zeker niet laten.
    Mijn probleem is dat ik soms een beetje te impulsief ben. Dan staat zo'n reactie er voordat ik het weet. Toch moet ik er niet aan denken dat een of andere soothing voice uit een computer me 's ochtends goedemorgen wenst, en dan het weerbericht en het nieuws aan me gaat vertellen, en dat de computer dan koffie voor me gaat zetten.

Off topic: overigens deed die site van Homeseer me erg denken aan het science-fictionverhaal There Will Come Soft Rains, van Ray Bradbury. Het verhaal speelt zich af in 2026, in Allendale, California. Het gaat over net zo'n soort huis als walter72 graag wil hebben. In het verhaal is het het enige huis dat nog overeind staat na een kernoorlog. En al zijn de bewoners dood, het huis gaat gewoon door met zijn taken:
    In the living room the voice-clock sang, Tick-tock, seven o'clock, time to get up, time to get up, seven o'clock! as if it were afraid that nobody would. The morning house lay empty. The clock ticked on, repeating and repeating its sounds into the emptiness. Seven-nine, breakfast time, seven-nine!
    In the kitchen the breakfast stove gave a hissing sigh and ejected from its warm interior eight pieces of perfectly browned toast, eight eggs sunnyside up, sixteen slices of bacon, two coffees, and two cool glasses of milk.
    "Today is August 4, 2026," said a second voice from the kitchen ceiling, "in the city of Allendale, California." It repeated the date three times for memory's sake. "Today is Mr. Featherstone's birthday. Today is the anniversary of Tilita's marriage. Insurance is payable, as are the water, gas, and light bills."
    Maar er is niemand die het hoort, want:
    The entire west face of the house was black, save for five places. Here the silhouette in paint of a man mowing a lawn. Here, as in a photograph, a woman bent to pick flowers. Still farther over, their images burned on wood in one titanic instant, a small boy, hands flung into the air; higher up, the image of a thrown ball, and opposite him a girl, hands raised to catch a ball which never came down. The five spots of paint - the man, the woman, the children, the ball - remained. The rest was a thin charcoaled layer.
    (Hier is het hele verhaal te lezen.)
    Laatst gewijzigd door Guus abc; 28-05-11 om 17:59.

ć Erelid ć Schermafbeelding van amiek
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Avast!
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    1
    Ik zou het perfect vinden. Ik heb het koud?? Ik zeg tegen mn pc dat de verwarming aan moet. Super toch? Lichten aan of uit? Geen probleem, mn pc regelt het, zeker met kids ideaal, die laten overal het licht branden. Ik zou er wel heel lui van worden, vrees ik, dat dan weer wel. Maar toch lijkt dat Homeseer Pro me wel wat.
    amiek

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten