SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium
    Antivirus
    Avira
    Firewall
    Avira

Pc gebruikt 2 GB voor niks!?

Hey jongens, net 2 weken terug, heb ik Windows 7 Home Premium 64 Bits er weer op gezet. Nu steeds als ik de pc opstart, staat er dat ik 1,5 GB gebruik van mijn 6 GB DDR3 1334 Mhz ram geheugen. Eerst was het zowat onmogelijk om boven de 1,5 GB uit te komen, met het spelen van een game, terwijl ik nu zonder dit alles er al boven uit steek! Ik heb nu MSN, internet, en Avira aan staan, en mijn PC gebruikt op dit moment op 1,98 GB, en net zelfs 2,1 GB... (Hij loopt dus ook erg sloom(er)) Ik heb laatst een warmte test gedaan, en zag dat het 40 Graden in mijn PC is, koud genoeg dacht ik zo... Mijn CPU zit rond de 2%, dus die heeft er geen last van...?
    Kan iemand mij helpen? Ik heb al tests gedaan zoals: virus scannen, CCleaner, 1 Virus uit mijn Registry moeten verwijderen, en ben zelf nu ten einde raad. AUB kan iemand mij hiermee dus helpen?
    Dankje!

O.a mijn HijackThis log files:

~knip~
    Laatst gewijzigd door Eagle Creek; 03-10-10 om 13:25.

Hoofd businessbeveiliging Schermafbeelding van Eagle Creek

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Enterprise 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Hoi GamerGames en welkom op Nucia!

Dat is niet voor "niks", maar voor caching. En het cachingmechanisme in Windows 7 zorgt ervoor dat jouw systeem een stuk sneller is dan Windows XP, door delen van vaakgebruikte programma's alvast in het geheugen te laden.

Immers: wat heb je aan 6 GB als slechts 0,5 GB gebruikt wordt? Je hebt 6 GB, dus laat alsjeblieft zoveel mogelijk gebruikt worden . Mocht 7's inschatting verkeerd zijn, en gebruik je programma's die het niet verwacht had, dan wordt in een fractie van een seconde het gebruikte cachegeheugen weer vrijgemaakt.

Ik heb voor de volledigheid je HJT-log laten staan, maar je geheugenprobleem is geen probleem.
    Hij loopt dus ook erg sloom(er)
    Die dus is geen dus. Het kan zijn dat hij sloom is, maar met 4 GB vrij is dat niet de oorzaak

1 Virus uit mijn Registry moeten verwijderen
    .
    In je register zitten geen virussen, dus die zul je even moeten toelichten.

Heb je na de herinstallatie wel alle drivers geďnstalleerd?
    Laatst gewijzigd door Eagle Creek; 03-10-10 om 13:26.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten