SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 8 64
    Firewall

NDP40-KB2478663 op externe harde schijf

Hoi,
    ik heb een vraagje op mijn externe harde schijf staat een map met naam de2c8ba0f0951e254a6cb8ea6497c0 en ik kan deze niet verwijderen.
    In die map zit van alles waaronder NDP40-KB2478663.msp windows installation patch.
    Iemand enig idee wat dit op de externe harde schijf doet ? Ik kan deze map niet verwijderen als ik op verwijderen klik dan komt er op kan eula.rtf niet verwijderen.

Als ik in die mapjes ga en ik klik op zo een eula.rtf dile dan zie ik deze text.

LET OP: Microsoft Corporation (of, afhankelijk van waar u woont, een van haar gelieerde ondernemingen) geeft dit supplement aan u in licentie. U mag dit gebruiken bij elk geldig in licentie gegeven exemplaar van Microsoft Windows operating system software (waarop deze aanvulling van voorwaarden van toepassing is) (de "software"). U mag dit supplement niet gebruiken als u geen licentie hebt voor de software. De licentievoorwaarden voor de software zijn van toepassing op uw gebruik van dit supplement. Microsoft biedt productondersteuning voor dit supplement zoals wordt beschreven op http://www.support.microsoft.com/com...rnational.aspx.

Raar dat dit op een externe harde schijf staat en ik gans die map die meer dan 10 mb groot is niet kan verwijderen.
    Laatst gewijzigd door jeke; 05-07-11 om 19:01.

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 8 64
    Firewall
    opgelost heb heb de map kunnen verwijderen met een unlock programma

Forum Rechten