SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 10 van de 10
    Habitué Schermafbeelding van atwee
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Norton
    Firewall
    Norton

Eset Smart Security Suite

Mensen,

Op dit moment gebruik ik de probeerversie van Eset Smart Security. Dit bevalt tot heden goed, hoofdzakelijk doordat het van alle beveilingssoftware de minste eisen stelt aan het systeem en daardoor de minste traagheid veroorzaakt.

Echter.........,volgens het laatste AV-test rapport biedt Eset niet de allerbeste bescherming. De ervaring leert evenwel dat de uitslagen van testen gewoonlijk nuancering behoeven.

Hoe is de ervaring van doorgewinterde Eset-gebruikers?
    Laatst gewijzigd door atwee; 23-08-11 om 15:33.
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Norton
    Firewall
    Norton
    Met de aldus vergaarde gebruikerservaringen en mijn eigen tevredenheid met het gebruikscomfort van het programma, denk ik de komende weken wel tot een definitief besluit te komen.
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Schermafbeelding van puppie
    Technische vaardigheid
    1. Starter
    Besturingssysteem
    OS X 10.10 Yosemite
    Firewall
    en binnenkort komt versie vijf van Eset smart security op de markt.

Schermafbeelding van Jobbes
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Professional 64
    Antivirus
    NOD32 Security Suite
    Firewall
    NOD32 Security Suite
    Blog Berichten
    1
    Een beste antivirus bestaat gewoon niet, ook al doen tijdschriften en allerlei testen het je wel geloven. Want als je een hoop tests leest zal je één ding opvallen: de uitkomsten zijn nooit hetzelfde. Elk blad en elke website heeft weer zijn eigen manier van testen. Vaak zijn ESET, Symantec (Norton), G Data en Kaskpersky bovenaan te vinden. Oftewel als je een antivirus hebt uit dit lijstje hebt is de computer prima beveiligd. Welke beter is, kan ik niet voor je bepalen want dat is puur jouw eigen ervaring (snelheid, gebruikersvriendelijkheid, functies). Veel mensen vinden G Data en Norton erg fijn terwijl ik liever ESET of Kaspersky op mijn computer heb staan.

En inderdaad, ESET Smart Security 5 komt eraan, maar daar komt nog wel vandaag een nieuwsbericht op Nucia over hoop ik.
    MacBook Pro 13 inch, eind 2011: Intel Core i5 @ 2,4 Ghz, 4 GB DDR3 1333 Mhz, 500 GB
    Desktop eind 2012: ASUS Maximus V Gene, Intel Core i7 3770k, 8 GB DDR3 1600 Mhz, Crucial m4 128 gb, WD Caviar Green 1TB
    Notebook 15 inch, begin 2009: HP 6730s, Intel Core 2 Duo T5670 @ 1,8 Ghz, 2 GB DDR2 800 Mhz, 250 GB

Donateur premium Schermafbeelding van Herder
    Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    OS X 10.10 Yosemite
    Firewall
    Macintosch
    Blog Berichten
    4
    Hier al paar antwoorden van ESET Smart Security 5 en ESET NOD32 Antivirus,(Beta) ESET Knowledgebase in het Nederlandse .
    Laatst gewijzigd door Herder; 06-09-11 om 11:19.
    Praten zonder denken is als schieten zonder richten.

Houwdoe, Wimke

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Norton
    Firewall
    Norton
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herder Bekijk Berichten
    Hier al paar antwoorden van ESET Smart Security 5 en ESET NOD32 Antivirus,(Beta) ESET Knowledgebase in het Nederlandse .
    Dank je wel Herder voor de link naar de info. Maar.......als ik vragen mag....mijn indruk is dat je "overgelopen" bent naar Kaspersky. Is dat vanwege onvrede met Eset of is dat alleen maar een probeeravontuurtje?

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    OS X 10.10 Yosemite
    Firewall
    Macintosch
    Blog Berichten
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door atwee Bekijk Berichten
    Maar.......als ik vragen mag....mijn indruk is dat je "overgelopen" bent naar Kaspersky. Is dat vanwege onvrede met Eset of is dat alleen maar een probeeravontuurtje?
    Het was maar een trial versie van KIS12 .

Houwdoe, Wimke

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    OS X 10.10 Yosemite
    Firewall
    Macintosch
    Blog Berichten
    4
    Gegeven ze bij Eset Smart Security een korting van 50% .

Houwdoe, Wimke

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Norton
    Firewall
    Norton
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herder Bekijk Berichten
    Gegeven ze bij Eset Smart Security een korting van 50% .
    Da's goed nieuws.......ongeveer een week geleden kocht ik de cd voor ca. € 29,-, nu kost die ca. €20,-
    Laatst gewijzigd door atwee; 07-09-11 om 20:37.

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Norton
    Firewall
    Norton
    Na een paar maanden verderop en tussendoor een gratis virusscanner kan ik nu met zekerheid stellen dat Eset Smart Security goed bevalt. De updates worden geruisloos bijgewerkt en pas door mij opgemerkt, doordat ik een pop-up daarvoor ingesteld heb. Alles loopt stabiel, wellicht ook omdat ik recent wat geheugen toegevoegd heb aan de pc.

Uiteindelijk weet ik natuurlijk nooit of een beveiligingsprogramma goed is, want waarmee ik ook scan (MBAM en/of Emsisoft AM), gevonden wordt er nooit iets.

In het meest recente rapport(sept/okt) van de AV-test met Windows XP scoort Eset net zo goed of even slecht als Avast. Avast repareert dan wel stukken beter de schade na gedetecteerde Malware. Beide programma's en ook Microsoft Security Essentials zijn wat mij betreft het meest fatsoenlijk te gebruiken.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten