SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall

Windows wil niet meer opstarten

Windows start sinds enkele dagen niet meer op en gaat nadat ik hem aanzet en gaat direct naar de reparatiemodus. Echter zowel de optie "start repair" als via commandprompt en vervolgens bootrec.exe /fixmbr bieden geen soelaas.
    Het laatste levensteken dat de harde schijf overigens gaf, voordat de (normale) opstart werd afgebroken, was "kernel data inpage error".

Gelukkig heb ik een tijdje geleden nog een backup van de belangrijkste bestanden gemaakt, maar helaas zijn enkele bestanden die ik onlangs heb toegevoegd buiten de boot gevallen. Deze zijn namelijk gemaakt na de laatste backup.

Zijn deze misschien nog op een of andere manier terug te halen, want ik zou deze heel graag terug willen hebben omdat het enkele belangrijke documenten betreft? Ik heb overigens geen herstelschijf (of stick).
    Laatst gewijzigd door Jakeman07; 29-07-17 om 12:09.

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall
    Met de herstel/installatie medium al een systeemherstel in de repair console gepleegd?

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Hi Pearl,

Bedankt voor je reactie. Systeemherstel heb ik nog niet geprobeerd, want dan ben ik de eerdergenoemde bestanden ook kwijt, toch?
    Deze bestanden hebben voor mij de prioriteit boven redding van mijn systeem/pc. Alleen weet ik niet of dit (nog) realistisch is ?

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall
    Een systeemherstel zet alleen sommige besturingselementen naar een eerder stadium zoals het register, meer niet.

Maar of je die "KERNEL _DATA_INPAGE_ERROR" ermee oplost?

Vaak is dat een fout in de hardware, ram of harde schijf b.v.

Pleeg ook een chkdsk /r in de CMD om mee te beginnen.

Forum Rechten