SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 4 van de 4
    Habitué Schermafbeelding van atwee
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Bitdefender
    Firewall
    Windows Firewall

360 Total Security Essential

Op dit moment gebruik ik voor antivirus 360 Total Security Essential. Het bevalt uitstekend, d.w.z. het hindert niet door reclame voor betaalde varianten. Dat wil dan nog niet zeggen dat het een goed antivirusprogramma is natuurlijk.

Wat ik mij afvraag is het volgende: 360 Total Security Essential geeft aan gebruik te maken van een eigen virusscanner (cloud meen ik) maar ook die van BitDefender en Avira .

Is het eigenlijk wel technisch mogelijk van een drietal scanners (real-time) tegelijkertijd gebruik te maken, zonder
    ,zoals vooralsnog blijkt, de browser en het systeem te vertragen? Het lijkt mij dat bestanden door een aanzienlijk aantal data gecontroleerd moeten worden.

Kortom; het klinkt in feite te mooi om waar te zijn; twee prima virusscanners (Bitdefender en Avira) en dan ook nog een Cloudscanner. En dat ook nog gratis. Kan dit allemaal technisch gesproken wel?
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    Avast + MBAM + SuperAnti
    Firewall
    Windows
    Hi atwee,

Lees toch maar eens ==> https://tweakers.net/downloads/34715...l-6002016.html

Grtjs, Zeezicht

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Bitdefender
    Firewall
    Windows Firewall
    Misschien ga ik toch maar terug naar BitDefender. Bedankt.
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Bitdefender
    Firewall
    Windows Firewall
    Misschien ga ik toch maar terug naar BitDefender. Bedankt.

Forum Rechten