SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64 bits
    Antivirus
    Bullguard
    Firewall
    Bullguard

Question Windows 10 niet te installeren 0xc1900101-0x40017

Beste,

Al enige tijd ben ik bezig om mijn windows 10 te updaten naar de nieuwere versie 1709. Dit mislukte keer op keer. Hij ging tot 82% en liep toen vast. Daarna herstelde het naar de vorige versie. Op 1 januari kwam de update weer naar voren en toen crashte mijn systeem helemaal.

Ik heb mijn systeem hersteld naar de fabrieksinstellingen en ben weer van voor af aan begonnen met windows 7.
    Alle updates gedownload en daarna geprobeerd windows 10 er weer op te zetten. Ook nu weer loopt het systeem vast bij 82%. Ik krijg windows 10 nu helemaal niet meer op mijn computer.

Als bijlage heb ik een screenshot gedaan van de melding die ik krijg nadat ik weer terug ben gekomen in windows 7.

Ik heb hier ook nog een windows 8 pro versie liggen. Die heb ik ook geprobeerd te installeren. Dat ging goed. Totdat er updates gedownload moesten worden. Ook hier ging het weer fout. Het systeem gaf iedere keer aan dat er een fout in de configuratie zat en dat de updates niet geďnstalleerd werden.

Wat kan ik er aan doen om alsnog windows 8 of 10 op mijn computer te krijgen?

Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      windows 10.jpg
Bekeken:   12
Grootte:   53,7 KB
ID:        15611

Schermafbeelding van dorado
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    13
    Het antwoord van The Paladin in dit topic biedt de oplossing.

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Bullguard
    Firewall
    Bullguard
    Heb het gister geprobeerd. Helaas nog zonder succes. Ga het straks nog een keer proberen.

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    NOD32 Antivirus
    Firewall
    Windows Firewall
    Ondersteuning bij upgrade- en installatiefouten in Windows 10

Er zijn vele redenen waarom u mogelijk een foutbericht krijgt bij de upgrade of installatie van Windows 10, maar veelvoorkomende fouten kunnen worden verholpen met enkele stappen die u zelf kunt uitvoeren.
    0xC1900101-fouten
    Een fout die met 0xC1900101 begint, is meestal een stuurprogrammafout. Als u een van deze foutcodes ziet, probeer dan eerst de volgende stappen om het probleem op te lossen.

0xC1900101 - 0x20004
    0xC1900101 - 0x2000c
    0xC1900101 - 0x20017
    0xC1900101 - 0x30018
    0xC1900101 - 0x3000D
    0xC1900101 - 0x4000D
    0xC1900101 - 0x40017

https://support.microsoft.com/nl-nl/...llation-errors

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Bullguard
    Firewall
    Bullguard
    Dat heb ik allemaal gedaan en dat was niet de oplossing. Als ik windows 10 probeer te installeren gaat het goed totdat hij een aantal keer opnieuw is opgestart, ik zie dan ook alle windows 10 kenmerken. Hij geeft aan bezig te zijn met de configuratie van de updates en loopt bij 82% vast. Hij heeft de hele nacht zo gestaan. Toen ik hem handmatig opnieuw liet opstarten wordt windows hersteld naar de vorige versie, in mijn geval windows 7

Forum Rechten