SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall

Geweigerde update KB4052623 0x80070643

Op deze laptop krijg ik volgende update niet geinstalleerd. Telkens komt er dat ik opnieuw moet proberen.
    Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      windows update.jpg
Bekeken:   41
Grootte:   62,9 KB
ID:        15630

Schermafbeelding van dorado
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    14
    Download de Windows Defender Antivirus for Windows 10 and Windows 8.1 en de Network Real-time Inspection definitions op https://www.microsoft.com/en-us/wdsi/definitions, installeer deze en draai Windows Update opnieuw.

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Ik heb die twee programa's gedownload en administrator uitgevoerd, maar het resultaat is nog steeds hetzelfde.
    Laatst gewijzigd door theo2602; 26-01-18 om 22:05.

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    14
    Probleeem bijkt te komen door de laatste Windows 10 updates. Wat ik je zou kunnen voorstellen is Windows Defender uit te schakelen en een alternatief antivirusprogramma te installeren omdat Windows Defender een desputable naam heeft.

Download disable Windows Defender in Windows 10.

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    14
    Hoi theo2602,

We hebben gemerkt dat je deze vraag ook op een ander forum heb gesteld.
    Omdat we het posten op meerdere fora met het zelfde probleem niet aanraden, lijkt het me gepast om je hierop te wijzen.

Als je hier wil verder gaan is dat prima, maar wil je dan de helpers op het ander forum verwittigen.
    Meerdere helpers die met hetzelfde probleem bezig zijn werkt niet echt bevorderend en is ook niet eerlijk t.o.v. de Helpers in kwestie.

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Ik heb duidelijk geschreven dat ik al op een ander forum hulp had gevraagd, dat ik niet twijfelde aan jou, maar dat het eerste niet hielp en dat ik het tweede niet goed durf
    Tenslotte is defender een onderdeel van Windows. Ik heb zo al eens gecrasht.
    Het was inderdaad fout van mij, ik had moeten zeggen dat ik dat verwijderen van Windows Defender niet zag zitten.
    Laatst gewijzigd door theo2602; 27-01-18 om 15:22.

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk Berichten
    Ik heb duidelijk geschreven dat ik al op een ander forum hulp had gevraagd, dat ik niet twijfelde aan jou, maar dat het eerste niet hielp en dat ik het tweede niet goed durf
    Dit heb je vermeld op pc-hulpforum en niet hier op Nucia.

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    100% gelijk, maar als ik dat nu tegen jou had gezegd, had je dat waarschijnlijk ook niet plezierig gevonden.
    Ik heb ook op Google gezocht daar raadde men Windows repair aan, dat lukte ook niet.
    En een ander forum, hoe wel ik begrijp dat dit niet mooi is, maar soms is dat een oplossing. Zo zocht ik eens een oplossing voor een Virtual Box. Hier kreeg ik geen reactie, op dat andere forum was er zegge en schrijven n persoon die daar ook mee bezig was. Hier is ook geen forum voor smartphone, dus moet je wel naar verschillende groepen gaan. Zo vond ik nu op een 'fietsers' forum een oplossing voor Osmand dat op smartphone draait.
    Dus behalve wanneer men echt nog aan het zoeken is, bv bij virusprobleem, is het normaal dat je meerdere groepen bezoekt in de hoop dat iemand het identieke probleem heeft gehad, en een oplossing had gevonden. Hier ben ik ook ooit terechtgekomen omdat een ander forum geen oplossing had en Emphyrio wel.

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall

Geweigerde updates

Ik heb Avast genstalleerd, die schakelde Windows Defender uit, en de update kwam vanzelf binnen.
    Dan Avast terug verwijderd, omdat dit van een goed, gratis programma, veranderd is in een reclame zuil, die aanhoudend pop ups geeft om andere dingen aan te kopen.
    Bedankt

Forum Rechten