SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 3 van de 3
    Schermafbeelding van Berkeboom
    Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 32 bits
    Antivirus
    Windows Defender
    Firewall
    Windows Firewall

is er ervaring met cheat engine?

Dag Allemaal,

Nu ik met pensioen ben graaf ik weer eens wat dieper en kom toch weer langs met een vraag.
    Een game spelen op internet kan leuk zijn, maar niet als je levens steeds opraken.
    Er is een site www.cheatengine.org waar Cheat Engine van kan worden gedownload om het spelen wat aangenamer te maken.
    In vroeger tijden werkte ik wel met W32dsm87.exe, maar nu kan het dus met wat nieuwers.
    Toch wil ik voorzichtig zijn voordat ik het wel of niet ga gebruiken.
    Zijn er hier ervaringen met dat programma en gedachten die mij kunnen helpen bij het nemen van een besluit?

Alvast hartelijk dank voor jullie reacties,
    Berkeboom

Schermafbeelding van Probleempjes
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Firewall
    Cheat Engine is al jaren bekend onder de valsspelers in de game-wereld. Het is even wennen qua gebruik, omdat je bepaalde "geheugen-waarden" aanpast terwijl het spel draait. Dit kan een gewenst effect hebben (van talloze levens), of je past de verkeerde waarde aan met als resultaat dat het spel stopt met werken. Er zijn genoeg handleidingen/tutorials op internet te vinden die het stapgewijs uitleggen.

Schermafbeelding van Berkeboom
    Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 32 bits
    Antivirus
    Windows Defender
    Firewall
    Windows Firewall
    Dag Probleempjes,
    Hartelijk dank voor jouw antwoord. Het is dus goed met hexadecimale en assembler-kennis te gebruiken.
    Met vriendelijke groet,
    Berkeboom

Forum Rechten