SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64 bits
    Antivirus
    TrendMicro
    Firewall
    Windows Firewall

Hoog processorgebruik

Ik ben online ondernemer met een oud bakkie met Windows 7 Home Premium en mijn processorgebruik is nogal hoog de laatste tijd, vaak zelfs 80-100% terwijl ik alleen chrome aan heb staan. Omdat ik graag begrijp wat er gebeurd op mijn pc en wat ik er aan kan doen, post ik dit bericht hier.
    Als ik chrome afsluit of internet uit heb staan staat het processorgebruik op 1% tot maximaal 13%.

Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      taakbeheer.jpg
Bekeken:   14
Grootte:   79,7 KB
ID:        15771

Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      bron.jpg
Bekeken:   13
Grootte:   215,0 KB
ID:        15772

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall
    Probeer eens FireFox als browser, die Chrome vreet resources.

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64 bits
    Antivirus
    TrendMicro
    Firewall
    Windows Firewall
    Dank voor je reactie. Ik gebruik nu weer Firefox en heb combofix uitgevoerd want mijn pc begint daarnaast te blazen wanneer ik aan het internetten ben, vooral als ik emails open en verstuur (in roundcube maar ook in Thunderbird). Na de combofix uitvoering dacht ik dat het weer goed zat maar hij begint weer te blazen en processorgebruik staat op 100.

Wat zijn mogelijkheden wat er nou precies gebeurd op mijn pc? Ik kan in elk geval geen Malware vinden met software als Malwarebytes.

Ik weet niet of het ermee te maken heeft maar ik werk elke week eens met een online email applicatie die iemand waar mee ik werk zelf heeft gemaakt. Kan het zijn dat deze persoon daardoor toegang heeft of kan meekijken op mijn pc?
    In welke browser kan ik dit dan het beste gebruiken om het te voorkomen?
    Laatst gewijzigd door summerholiday; 10-05-18 om 14:27.

Forum Rechten