SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 7 Professional 64
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Advanced Systemcare

Printer problemen na upgrade naar Windows 10

Goedemiddag iedereen,

Ettelijke maanden geleden kregen de gebruikers van Windows 8 en andere versies de mogelijkheid om hun windows te upgraden naar Windows 10. Qua problemen met Windows 10 bleven zo goed als uit (buiten het feit dat ik niet meer op de gewone manier kan afsluiten en het voorbij is om mijn Ipod Shuffle via de computer op te laden). Echter ontstonden er wel serieuze problemen met mijn printer. Mijn printer is van Samsung type ML-1640. Heel in het begin begon mijn computer mijn printer niet meer te herkennen, meer nog, beweerde zelfs geen printer te hebben. Tot op een dag ik er toch nog in slaagde om hem te laten herkennen en ik besloot vanaf dan mijn printer 24/24 en dat 7/7 aan te laten staan. Helaas is er vorige week iets geweest waardoor hij even uit moest en toen ik hem aanzette, was het alom gekende probleem er weer. Enerzijds is de printer met de computer aangesloten maar herkent hij de hardware niet en anderzijds kan ik daardoor ook geen oude driver verwijderen en een nieuwe installeren. Het eerste lukt maar het tweede niet want hij heeft zogezegd geen printer. Wie heeft dit probleem ook nog en hoe hebben jullie dit opgelost. Blijkbaar hebben sommigen dezelfde printer en lukt het bij hun wel en bij anderen weer niet. Alle tips die ik reeds kreeg halen niets uit. Wie heeft de ultieme tip om dit probleem (zonder een nieuwe te moeten kopen) op te lossen.

Alvast bedankt,

Günter Temmerman

Schermafbeelding van Bogart
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Bitdefender Security 2018
    Firewall
    Bitdefender Security 2018
    Indien printer met kabel aan computer verbonden is : die kabel losmaken, printer en computer uitschakelen en stopcontact uittrekken.
    Wacht enkele minuten.
    Printer terug aankoppelen en stroom geven en aanzetten.
    Computer inschakelen en kijk wat Windows 10 doet.
    Voer dan eventueel een manuele installatie uit met een aparte driver, te vinden na gegoogled te hebben.
    Meestal daarna geslaagd.

Wat simpelweg ook nog eens helpt : verander eens van usb poort (als je met een draadverbinding print).
    Laatst gewijzigd door dorado; 05-06-18 om 06:42. Reden: Onnodige quote verwijderd
    " Le coeur a ses raisons que le raison ne connaît point.” (Blaise Pascal)
    Besides Microsoft Windows 10, also happy with Linux Mint 17.3 Cinnamon Rosa on an outdated desktop and quite delighted with on an old timer laptop with Linux Mint 18.3 Cinnamon Sylvia

Schermafbeelding van typetje
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    4
    @Gentenaarke1977 het is verstandig om het stuurprogramma van uw printer te updaten naar de versie van Windows 10.
    U vind de nieuwe drivers van de de Samsung op de HP site ( omdat Samsung die tak heeft samengevoegd bij HP )

Hier is de link naar het stuurprogramma van uw printer

https://support.hp.com/nl-nl/drivers...eries/19134462

Ik stel voor dat u de nieuwe drivers installeert en dan kijkt of de printer wel naar behoren werkt. De printer moet ook zichtbaar staan in apparaten.
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Forum Rechten