SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Trager en geheugen

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows XP Home
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Hoi mijn laptop is vrij traag aan het worden. Ik heb wel programmas gewist omdat ook 20/21 vol was, maar er zit vast ook weer een hoop cache enzo verborgen. Het is gek want bijna alles is systeemgeheugen dus verplicht, ik zou ook niet meer zo goed weten wat vrij te maken nu ik net Mozilla Firefox er ook nog heb uitgegooid...

mtb log gemaakt

Ook autoruns

De McAfee zit er bij mij niet meer op, ik heb Avast, dus misschien nog rondzwervende onderdelen en cookies?
    Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden
    Laatst gewijzigd door dorado; 05-11-18 om 21:00.

Schermafbeelding van dorado
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    14
    Stap 1:
    open Autoruns en vink volgende regels uit:
    "HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run" "" "" "" "26-2-2016 07:59" ""
    + "HPMessageService" "HP Message Service" "Hewlett-Packard Development Company, L.P." "c:\program files (x86)\hewlett-packard\hp system event\hpmsgsvc.exe" "17-2-2015 03:35" ""
    "HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run" "" "" "" "29-4-2018 12:23" ""
    + "GoogleDriveSync" "" "" "File not found: C:\Program Files (x86)\Google\Drive\googledrivesync.exe" "" ""
    + "McAfeeSafeConnect" "" "" "File not found: C:\Program Files (x86)\McAfee Safe Connect\McAfee Safe Connect.exe.exe" "
    "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components" "" "" "" "26-2-2016 07:46" ""
    + "Microsoft Windows Media Player" "" "" "File not found: C:\WINDOWS\inf\unregmp2.exe /ShowWMP.exe" "" ""
    "HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects" "" "" "" "2-3-2016 21:21" ""
    + "{E76FD755-C1BA-4DCB-9F13-99BD91223ADE}" "" "" "File not found: C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\HPNetworkCheckPlugin.dll" "" ""
    "HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Extensions" "" "" "" "3-7-2017 12:42" ""
    + "@C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\OLIEResource.dll,-101" "" "" "File not found: C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteIERes\AddNote.html" "" ""
    "HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Extensions" "" "" "" "3-7-2017 12:42" ""
    + "@C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\HPNetworkCheckPlugin.dll,-102" "" "" "File not found: C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPNetworkCheck\NCLauncherFromIE.exe" "" ""
    "Task Scheduler" "" "" "" "" ""
    + "\COMODO\COMODO Autostart {D5EFF3B3-E126-4AF6-BCE9-852A72129E10}" "" "" "File not found: C:\Program Files\COMODO\COMODO Internet Security\cistray.exe" "" ""
    + "\COMODO\COMODO Update {A6D52E4F-569B-4756-B3D8-DF217313DA85}" "" "" "File not found: C:\Program Files\COMODO\COMODO Internet Security\cfpconfg.exe" "" ""

Stap 2:
    Error: (11/03/2018 09:41:07 PM) (Source: System Restore) (User: )
    Description: Er kan geen herstelpunt worden gemaakt (proces = C:\WINDOWS\system32\srtasks.exe ExecuteScheduledSPPCreation; beschrijving = Gepland controlepunt; fout = 0x80042308).
    Kijk hier voor een oplossing.

Stap 3:
    Error: (11/01/2018 06:25:55 PM) (Source: DPTF) (User: )
    Description: Intel(R) Dynamic Platform and Thermal Framework : ESIF(8.1.10600.150) TYPE: ERROR

DPTF Build Version: 8.1.10600.150
    DPTF Build Date: Jun 26 2015 11:46:12
    Source File: ..\..\..\Sources\Manager\EsifApplicationInterface.cpp @ line 737
    Executing Function: DptfEvent
    Framework Event: DptfResume [3]
    Voer deze tip uit.
    Laatst gewijzigd door dorado; 07-11-18 om 06:52.

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows XP Home
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Ja ik zie dat Autorun met een hele lijst komt nu ja, ik blijf even bij stap 1 nu eerst. Hij vinkt er wel 100 aan, zo laten? En dan wat drukken?

Appinit is eerste icon, maar er is vanalles te doen zo te zien, wat is uitvinken?

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lonello Bekijk Berichten
    Ja ik zie dat Autorun met een hele lijst komt nu ja, ik blijf even bij stap 1 nu eerst. Hij vinkt er wel 100 aan, zo laten? En dan wat drukken?
    Nee, maar graag regels uitvinken zoals in mijn vorige instructie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lonello Bekijk Berichten
    Appinit is eerste icon, maar er is vanalles te doen zo te zien, wat is uitvinken?
    Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      autoruns.png
Bekeken:   15
Grootte:   3,7 KB
ID:        15893
    Bijgevoegde afbeelding is een voorbeeld waarbij het rode omcirkelde vierkant (een voorbeeld is) van een aangevinkte regel welk uitgevinkt kan worden.
    Laatst gewijzigd door dorado; 07-11-18 om 06:53.

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows XP Home
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    OK ja het aanvinken snap ik.... dus ik moet eigenlijk een heleboel ontvinken, want ze staan allemaal aangevinkt. Maar eigenlijk de vraag is, hoe bevestig ik? Enter.... iets drukken.... om uit te voeren zeg maar, zodra ik alles goed gevinkt heb staan?

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    14
    Je hoeft en kan niets bevestigen in Autoruns.

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows XP Home
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    OK mooi! Al het gele zogezegd staat uitgevinkt . Slaapstand ja kan wel af ook!

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows XP Home
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Hoe kan ik ook weer cookies enzo allemaal verwijderen, dat zal ook schelen in de ruimte?

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    14
    Daarvoor kun je bijvoorbeeld:

gebruiken

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows XP Home
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Oja ccleaner dat ken ik, zal ik zeker gebruiken, bedankt hiervoor, ik test het uit!

Forum Rechten