SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 7 van de 7
    krabegat
    Guest

realtek hd audiodrivers

Dorado
    heb ik Realtek Audio Drivers nodig op mijn Computer
    Laatst gewijzigd door krabegat; 14-01-19 om 17:23.

krabegat
    Guest
    Paerl,

Deze vraag is ook niet voor jou bedoeld maar voor iemand met verstand van deze zaken

Maar niet aan jou om dit met je stommen helderziendheidsforum bericht aan mij te sturen

krabegat
    Guest
    Die heb er meer verstand dan jij ,Haha, En stommen als je dit nog niet weet wat dit is dit heb jij net zelf naar mij geschreven dan ben jij echt lomp doeiiiii

Schermafbeelding van dorado
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krabegat Bekijk Berichten
    Die heb er meer verstand dan jij ,Haha, En stommen als je dit nog niet weet wat dit is dit heb jij net zelf naar mij geschreven dan ben jij echt lomp doeiiiii
    Beste Krabegat,

Ik waardeer het dat je vertrouwen in mij hebt. Helpen kan ik echter alleen, zoals Pearl ook aangaf, als er van toepassing zijnde informatie wordt verstrekt. Anders is het zoals Pearl aangaf, ook voor mij helderziendenwerk en daar zijn andere fora voor.

Pearl is hier op nucia en ook op andere fora lange tijd actief en is prima in staat om allerhande computerproblemen op te lossen. Het is dus niet op zijn plaats om Pearl te minachten en vuil weg te zetten.

Daarom wil ik je bij deze ook een waarschuwing geven om dergelijk gedrag achterwege te laten en iedere hulp te aanvaarden.

krabegat
    Guest
    Zou je het zelfde gedrag ook tegen haar ook willen zeggen

krabegat
    Guest
    Als het je niet beval wat ik nu aan je heb terug gestuurt,moet je mij helemaal verwijderen van nucia ben je gelijk van mij af

Schermafbeelding van dorado
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    14
    Nee, Pearl is niet buiten de regels van het forum gegaan en ergo correct geweest...

Forum Rechten