SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Professional
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Dat heeft niks geholpen met het internet. Het lijkt alsof het 2 keer vasthangt. De eerste keer wanneer de pagina moet laden en de tweede keer tijdens het laden van het filmpje. Beide keren blijft het laadteken even een seconde hangen.

Heeft het misschien iets te maken met alle dingen die ik in Autoruns heb uitgeschakeld?

Schermafbeelding van dorado
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    14
    Traag internet is vaak onlosmakelijk verbonden met draadloos internet. Het is bekend dat draadloze internetverbindingen storingsgevoeliger zijn dan de bekabelde internetverbinding.

Kijk dit artikel eens na:
    https://computertotaal.nl/artikelen/...-snel-internet
    en
    https://computertotaal.nl/artikelen/...-lossen-65710/
    Laatst gewijzigd door dorado; 16-02-19 om 07:29.

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Professional
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Het internet voor mijn pc is via kabel, dus dat is het niet. De problemen zijn gekomen sinds ik de veranderingen heb gedaan die jij me hebt laten doen in mijn andere post. Ik probeer niet met een vinger te wijzen, maar verdacht vind ik het wel..

Tevens kwam ik met problemen aan mijn videokaart en (nog steeds) mijn geluidskaart. Vervolgens ben ik veranderingen aan aan het brengen aan mijn ethernetadapter waar ik niet om gevraagd heb. Ik heb het laten gaan, omdat jij meer evaren bent dan ik. Toch heb ik nu problemen met mijn internet zonder dat ik daar ooit problemen mee heb gehad.

Ik denk dat het verstandig is om simpelweg de veranderingen terug te draaien zodat ik verder kan met het probleem waarvoor ik ben gekomen: de geluidskaart.
    Laatst gewijzigd door Gimalo; 16-02-19 om 07:57.

Schermafbeelding van dorado
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gimalo Bekijk Berichten
    Het internet voor mijn pc is via kabel, dus dat is het niet. De problemen zijn gekomen sinds ik de veranderingen heb gedaan die jij me hebt laten doen in mijn andere post. Ik probeer niet met een vinger te wijzen, maar verdacht vind ik het wel..
    Ik denk dat het verstandig is om simpelweg de veranderingen terug te draaien zodat ik verder kan met het probleem waarvoor ik ben gekomen: de geluidskaart.
    Zet de instelling terug via deze tweak: kopieer en plak in CMD de volgende opdracht:
    Open een opdrachtregel met administratorrechten.

Typ: netsh interface tcp set global autotuning = normal

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Professional
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Ik heb al een systeemherstel gedaan, want deze tweak werkte niet. Internet werkt nu prima. Ik zal nog even kijken of de veranderingen qua videokaart nog hetzelfde zijn. Kom ik nog op terug.

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Professional
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    De videokaart werkt ook nog zoals het moet (Ik heb wel nog een vraag gesteld in mijn andere post. graag nog antwoord daar op).

Dus het is nu alleen nog het fluctuerende volume wat frustrerend is. Iemand nog suggesties?

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum Rechten