SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Windows Firewall

Eigenaar worden van een bestand of map op externe harde schijf fat32

Ik heb een probleem op mijn externe harde schijf zou ik enkele namen van bestanden willen veranderen met hoofdletters enz bv een naam "kleine letters" wil ik veranderen in "Kleine Letters" met ene hoofdletter dus ik doe dat maar als ik op opslagen klik zie ik dat de naam nog steeds kleien letters heeft. Nu heb ik ook al rechts geklikt en op eigenschappen maar ik zie nergens ene tabblad geavanceerd de schijf is fat32 ik zie wel tabbladen ReadyBoost, Vorige versies Aanpassen Algemeen Extra Hardware Delen. Kan ik soms iets anders nog proberen.

Schermafbeelding van dorado
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    14
    FAT32 heeft de eigenschap dat het niet op bestandsniveau de permissies wijzigen kan......
    Is het een optie voor je om de fomat om te zetten naar NTFS?

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Windows Firewall
    Dan moet ik zien dat ik er alles van kan afhalen en voorlopig op een andere schijf plaatsen en terug over zetten al zal dat wel wat tijd in beslag nemen. (Gisteren per ongeluk een fout gemaakt alle bestanden en mappen op de c schijf hebben nu 2 blauw pijltjes op de c schijf.)

Forum Rechten