SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Problemen.

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    McAfee
    Firewall
    McAfee

Problemen.

Hallo, iedereen die dit leest op deze warme dag,

Mijn laptop, DELL, jaar of 5 oud, recentelijk helemaal schoongeveegd, houdt er op geregelde tijden gewoon even mee op. Dan doet mijn browser het niet meer, daarna kan ik geen toetsen meer gebruiken en als ik dan bijvoorbeeld de verkenner open, zie ik totaal geen tekst van wat wat is. Eigenlijk valt dus alles achter elkaar weg totdat alles is gestopt en dan is het geduld hebben voordat alles het weer perfect doet!

Dit gebeurt meerdere keren per dag en dan moet ik een tijdje wachten (heel frustrerend) en na een tijdje gaat het weer.

Ik heb de aanwijzingen goed gevolgd en verschillende programmaatjes gedownload. Hierbij de logs daarvan.

Hopelijk kan iemand mij helpen? In ieder geval alvast dank.

Vriendelijke groetjes,
    Lilian.

AutoRuns.txtLook_my_hardware.txtMTB.txt

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall
    Deïnstalleer eerst eens alles prut sotware van Iolo, Iobit en ook Adobe, gebruik de free Foxit reader, die gebruikt weinig resources.

Daarnaast alles in opstarten verwijderen wat niets met drivers, anti virus of een back-up tool heeft te maken en reboot.
    Het is helemaal niet nodig om programma's mee op te laten starten, die kun je gewoon starten indien nodig.

recentelijk helemaal schoongeveegd
    Ook inwendig? of alleen software matig? zo ja, van je garage opruimen gaat je auto echt sneller van rijden.

Daarnaast hoef je geen 3e party anti-virus of firewall te gebruiken, Defender werkt net zo goed en gebruikt erg weinig resources.
    Laatst gewijzigd door Pearl; 25-06-19 om 11:52.

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    McAfee
    Firewall
    McAfee
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk Berichten
    Het is gelukkig niet voor mij, want ik snap de ballen niet, van de schampere reacties.
    Beste Theo,

Heb jij wellicht een ander idee dan? Ik heb in ieder geval, zoals Pearl opperde, alle opstartprogramma's uitgezet. Wellicht dat dit al helpt?

Wat betreft de prut software... is dat zo? Het is toch raar de het systeem vastloopt en telkens uit zichzelf weer 'losloopt'? Voor de volledigheid: ik heb géén BSOD's!

Bedankt voor de input allebei.

Groetjes,
    Lilian.

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall
    Dat kan komen omdat alle resources worden gebruikt, dan krijg je de zogenaamde hiccups.

Door auto updates door diverse tools, of het synchroniseren met Onedrive b.v.

Iolo en Iobit maken software die spioneert en nog meer nare dingen kunnen doen ook heb je het helemaal niet nodig.

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    McAfee
    Firewall
    McAfee
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pearl Bekijk Berichten
    Dat kan komen omdat alle resources worden gebruikt, dan krijg je de zogenaamde hiccups.

Door auto updates door diverse tools, of het synchroniseren met Onedrive b.v.

Iolo en Iobit maken software die spioneert en nog meer nare dingen kunnen doen ook heb je het helemaal niet nodig.
    Hallo Pearl,

Dat met die hiccups hebt u goed gezien! Klinkt ook vrij logisch. Maar nu heb ik ontdekt dat de hiccups beginnen met een wegvallend internetsignaal. Dus eerst valt de verbinding weg en daarna de programma's.

Opstartdingetjes heb ik trouwens allemaal uitgezet. Dank voor deze tip. Hebt u naar aanleiding van dit bericht nog andere tips? Ik hoor ze graag!

Vriendelijke groetjes,
    Lilian.

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall
    https://www.piriform.com/speccy/download
    https://www.piriform.com/docs/speccy...ile-to-the-web
    Zou graag de gebruikte hardware willen weten, de weblink van Speccy hier plaatsen, wil dat niet, kopieer de uitdraai dan hier neer in een "code", wel even de Windows key verwijderen.

Hoe staan de energie instelling voor de netwerk of wifi kaart?
    En wat is het merk en type van de modem/router?

Forum Rechten