SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 30 van de 30

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    F-secure
    Firewall
    Windows Firewall
    Alsnog een ongewilde herstart gehad zojuist.

het HWinfo logfile:

https://www77.zippyshare.com/v/f0AlIeQK/file.html

MvGr Willem

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    F-secure
    Firewall
    Windows Firewall
    Zodra ik zippyshare open krijg ik allerlei virus, malware, fraud alerts …...

Verwijderen met Spyhunter 5. MBAM en F-Secure vonden niets.
    Laatst gewijzigd door Bloodnose; 31-07-19 om 00:07. Reden: aanvulling

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64
    Firewall
    Heb je sensor log bekeken maar er springt niks uit, dus helaas geen indicatie dat een bepaald stukje hardware wellicht de veroorzaker is. Mocht het toch door hardware veroorzaakt worden dan kom je daar alleen achter door uitwisseling. Bij de omschrijving van jou probleem denk ik wel in eerste instantie aan de voeding als mogelijke oorzaak op hardware gebied. Mocht je nog een andere voeding hebben liggen zou je iig op dat gebied eens een uitwisseling kunnen proberen.

Om te checken of het toch ergens op software gebied problematisch is, is het denk ik het makkelijkste om een (image) backup van iig je systeemschijf te maken zodat je vervolgens vrij bent om te testen met een verse windows installatie. Dat kan natuurlijk ook dmv een dual boot setup dus dat je win vers op een andere drive/partitie installeert maar er kan altijd wat mis gaan dus backups zijn altijd handig voor het geval dat. Op die manier heb je de meeste zekerheid op het gebied van een software matig probleem bevestigen of niet.

Wbt meldingen over zippyshare, ik vermoed dat er vlaggen worden opgeworpen omdat zulk soort sites misbruikt kunnen worden door lui met kwade bedoelingen aangezien iedereen er gratis zaken naartoe kan uploaden ontkom je daar niet aan. De site zelf is voor zover ik weet niks mis mee al raad ik je wel aan om een adblocker te gebruiken om nep download knoppen ed fratsen te voorkomen.
    Laatst gewijzigd door eNdEmiOn; 31-07-19 om 12:01.

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall
    Zou het gaan testen met een andere videokaart, eentje van Nvidia om een driver probleem met AMD uit te sluiten, neem aan dat de driver voor de huidige recent is.

"Vrougah" wel eens meegemaakt dat een PC uit het niets ging rebooten, bleek de VRAM te zijn op de grafische kaart.
    Een test kan eventueel ook.
    https://www.techpowerup.com/download...py-raytracing/

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64
    Firewall
    Ja nu pearl het over vram heeft, doet mij eraan denken dat op test gebied je ook nog eens met memtest aan de gang kunt gaan om je gewone ram te controleren. Geheugen issues kunnen idd ook dit soort en een legio aan andere issues veroorzaken.

https://www.memtest86.com/download.htm
    (gewoon een nachtje laten draaien of iig minimaal 1 volledige pass, geen errors is geen probleem (video))

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    F-secure
    Firewall
    Windows Firewall
    @eNdEmiOn - Memtest86 heb ik gedraaid voordat ik dit draadje aangemaakt heb en daar kwamen geen bijzonderheden uit. Ik zal het vannacht nog maar een keer laten draaien voor alle zekerheid.

@Pearl - Op de een of andere manier wil Futuremark 3DMARK voor windows niet installeren. Zijn er nog eventueel andere testprogramma's? Ik zal proberen om de VCard en geluidskaart maar eens uit te wisselen. De voeding zal lastiger gaan omdat ik mogelijk geen identieke voeding meer heb voor deze kast/mobo.

Dank beiden wederom voor de suggesties en hulp.

MvG Willem

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    F-secure
    Firewall
    Windows Firewall
    Wederom Memtest86 laten draaien gedurende de nacht - geen error's .

FurMark eveneens gedurende een aantal uren laten draaien. Ik zie dat de GPU temperatuur naar 91 graden stijgt maar verder reageert het geheel nog steeds stabiel.

Ik heb wel zojuist andere (beta) drivers voor mijn VCard geÔnstalleerd. Deze zijn 2 maanden jonger dan mijn vorige drivers. Even afwachten wat dat gaat opleveren. Anders moet ik het pad van uitwisselen maar eens begaan

MvG Willem

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall
    Punt is dat er op de VRAM geen tempsensor zit en je niet weet hoe heet die wordt, normaal krijg je een "freeze" als die het niet meer doet maar, wat ik al schreef, een reboot kan ook.
    Testen kan met een tafelventilator, die erop laten blazen, met de zijkant eraf uiteraard.

Maar goed, als die "beta" driver, ding is uit 2016 vermoed ik, het probleem heeft getackeld dan zou dat mooi zijn.

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    F-secure
    Firewall
    Windows Firewall
    Beta heeft het ook niet opgelost, helaas...
    Ik ben begonnen met het verwijderen van de geluidskaart en draai nu met de onboard geluidskaart. Even kijken of dat misschien nog iets uitmaakt.

Ik zag wel dat de GPU fan maar op 30% draait (1700 rpm) en daar kan ik verder niets aan veranderen. Indien 30% 1700 toeren is dan zou deze op 100% 5600 rpm moeten hebben, is dat reŽel? Overigens heb ik deze wel goed schoongemaakt recentelijk. De temperatuur van de GPU is ook niet overdreven n.m.m. Die overstijgt normaal de 63 graden niet en dat lijkt mij niet overdreven. De GPU VRAM heeft wel sensoren en die geven 44,6 graden aan, hetgeen mij ook niet overdreven lijkt?

Ik houd jullie op de hoogte

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum Rechten