SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32 bits
    Firewall

Computer start niet "normaal"meer op.

Goedendag,

Sinds een week start mijn windows7 computer niet meer normaal op, ik zie het startscherm, daarna wacht je tot windows op gaat starten, echter, dit gebeurt niet, het scherm geeft aan linkerkant in zwart scherm de cursor weer 3 cm onder bovenkant links.
    Start ik systeem daarna op om in het bios te komen, dan staat als eerste "Floppy drive", welke ik niet heb, en daarna de harde schijven en cd schrijvers.
    Wanneer ik in dit geval mijn WD schijf waar windows op staat selecteer, dan start het systeem wel goed op!
    Hoe kan ik dit aan gepast krijgen.??

M. vr gr
    Piet de Groot

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32 bits
    Firewall
    Heb uiteindelijk in Bios gekeken, bleek dat ik laatst bijgezette harde schijf waar Windows op staat niet als opstartschijf stond. Dit aangepast en nu doet hij het weer.
    Alleen gek dat systeem 5 maanden gedraaid heeft zonder problemen en dan opeens niet meer!

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64
    Firewall
    Kijk eens naar de vbat waarde met bv hwinfo (behoort doorgaans boven de 3V te zitten). Als die batterij leeg is zou het veranderen (terugspringen naar standaard) van waarden in de bios kunnen verklaren.

Forum Rechten