SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Met uninstaller apps verwijderd of niet meer te gebruiken

Met het programma Your Uninstaller heb ik via de optie Disk Cleaner opruiming willen houden op de pc. Helaas ging het programma te rigoureus aan het werk en ben ik een aantal apps kwijt en doen andere het niet meer. Verdwenen apps kan ik via de appstore nog wel terugvinden, maar office (Word of excel) start niet meer op. Geeft aan dat Office bijgewerkt wordt, maar dan verschijnt een foutmelding. Bij het opstarten van de pc krijg ik nu deze melding in kladblok op mijn bureaublad: [.ShellClassInfo]
    LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21787
    Is een nieuwe Windows installatie de eenvoudigste oplossing of is er op een makkelijkere manier nog iets te redden? Via de zoekfunctie kom ik ook geen excel en word meer tegen, alleen Office dat het niet doet...

Office inmiddels kunnen verwijderen mbv hulpprogramma microsoft Office envia Home User Programme opnieuw kunnen installeren. Normaliter kreeg ik een mooie afbeelding te zijn in Edge bij het opstrten van de pc, maar die zie ik niet meer. Vandaag startte een herstel van de c-schijf toen ik de pc aanzette.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Combinaties
    Firewall
    Combinaties
    Het probleem met dergelijke programma's is dat ze vaak meer stuk maken dan je wilt.
    Ik zou sws het programma Your Uninstaller niet meer gebruiken, als je programma's wilt verwijderen werkt dat prima uit configuratiescherm van Windows zelf.

In dit geval zou ik gewoon nu een herstelpunt terugzetten van de datum voor je die opschoning hebt gedaan.

Dat lijkt me inderdaad een strak plan. Ik zet het herstelpunt inderdaad gewoon terug. Dank je wel en sluit deze post maar.

Forum Rechten