Je hebt gelijk, Wim. Mij lukt het ook niet.
Je hebt gelijk, Wim. Mij lukt het ook niet.
Ellen
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing." George Bernard Shaw.
Is het hele forum niet een beetje in verval geraakt...? Geen beveiligingscertificaat meer, hyperlinks die verdwenen zijn, copyright datum onderaan de website niet aangepast...
Je kan ook aanvinken dat linkjes automatisch veranderen in een url als je dat in de opties hebt aanvinkt of bedoel je dat niet?
Of wil je zoiets :
Opa Henk is Jarig vandaag
Dat vereist wel een aanpassing in de url en toevoeging van je tekst waaronder je de url wilt plaatsen.
dat zou er dan zo uitzien, maar dan wel zonder de spaties na en voor de haakjes:
[ url=http://www.voorbeeld.xx ] plaats hier dan je gekozen tekst [/url]
Liefs Typetje
Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.
read my blog
Wat mijn ook opvalt is dat het hele forum vol oude bericht bevat :
http://www.nucia.eu/forum/
Het lijkt wel dat het bijna uitgestorven is....
Ik zie dat er een emoticon in mijn bericht staat, waar komt die vandaan
ok ik weet t nu haha komt van die haakjes die ik had geplaatst [ ] zonder spatie in die zin dan krijg je dus deze emoticon
En wat betreft je invoegtoepassing, ja dat is wel eenvoudiger. Maar in deze berichten editor zit dat blijkbaar niet meer.
Liefs Typetje
read my blog
Een forum over beveiliging zonder beveiligingscertificaat is een beer zonder tanden. Het lijkt ook wel alsof de moderators het forum hebben opgegeven en gedacht hebben om het te laten verpauperen. Wanneer is de laatste update ooit geïnstalleerd?
Wat me ook net opvalt is de tijd onderaan de website: die verteld, op dit moment:
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24.
Vind ik wel heel knap, ik begon met dit bericht schrijven op 22:24...
Deze plek op internet is dood. Ik zie eigenlijk ook geen reden meer om terug te komen, vond het eerst nog wel eens grappig maar ik heb eigenlijk ook betere dingen te doen...
Zie hieronder wat ik bedoel met het desbetreffende screenshot:
![]()
Laatst gewijzigd door Scorpi Caruso; 21-05-20 om 22:30. Reden: Screenshot van de tijd toegevoegd
Ik zit ook toevallig even de social media te bekijken...
Twitter, laatste update van 2014
Facebook, laatste update 2015![]()
Als je vroeger een auto kocht, moest je na drie maanden terug voor onderhoud, en dan minstens ieder jaar, nu is dat twee jaar. Met computers is dat blijkbaar ook zo, weken blijft hetzelfde 'zoekertje' bovenaan staan, omdat er geen nieuwe komen.
Dus ofwel koopt iedereen snel een nieuwe computer, ofwel is het onderhoud in winkels goedkoper geworden, of, spijtig genoeg, vind men de oplossing niet meer op de forums.
Misschien worden de gratis werkende helpers het beu, of misschien krijgt men rare reacties.
Als ik weet dat er op een forum helpers zijn, die als onderschrift hebben: 'je had het al sneller zelf op Google kunnen vinden'
Dan haken velen af. Gevolg: geen bezoekers, is geen sponsors
We kunnen mensen niet dwingen een forum te gebruiken, er is niets aan te doen als interesse in het forum terugloopt en ja er is ook nog zoiets als een leven buiten dat internet, als zou je het van sommige niet willen geloven. Als je zo dat social media af en toe eens ziet![]()
Liefs Typetje
read my blog
Eh.......hoewel........het "grote tellen met plaatjes topic" is op dit moment toch wel door meer dan 14.000 belangstellenden bekeken. Toegegeven...........het is niet een heel spannend forumonderdeel, maar als pakweg 10% van de bezoekers ook eens een plaatje scoort, dan wordt het al een stukje indrukwekkender.
Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!