SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 5 van de 5
    Habitué Schermafbeelding van atwee
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Norton
    Firewall
    Norton

Startmenu in Windows 10

Geheel spontaan (mogelijk heb ik per ongeluk iets verkeerd getoetst) heb ik in Windows 10-1909 i.p.v. het normale bureaublad het startscherm van Windows met tegels. Dit vult het gehele scherm; het kruisje rechtsbovenin om het te doen verdwijnen ontbreekt, alsmede de verklein- en minimaliseerknop.

Bovendien heb ik nu in de taakbalk linksonderin naast de pictogrammen voor door mijzelf gekozen apps. een zwarte pijl naar links en een vergrootglas, die ik daar helemaal niet wens en nodig heb. Ik heb al opnieuw opgestart maar hetzelfde scherm verschijnt dan toch weer.

Een afbeelding ervan kan ik niet plaatsen omdat het knipprogramma op dat scherm niet werkt; het springt dan over naar het normale bureaublad.

Ik wil hier van af, maar ben in de instellingen niet wijzer geworden.

Edit: Overigens werkt in de verkenner ook niet meer de optie om een scherm te verkleinen.
    Laatst gewijzigd door atwee; 28-06-20 om 23:00.
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Schermafbeelding van dorado
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Anders
    Firewall
    UFW
    Blog Berichten
    14
    Combineer ⇨ typ: ms-settings:personalization-start

Hier kun je Gebruik volledig startscherm uitschakelen.

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Norton
    Firewall
    Norton
    Dank je wel dorado,

Start in volledig scherm gebruiken stond en staat uit.

Bovendien kan ik in de verkenner de schermen niet meer verkleinen en vanuit het startscherm het oorspronkelijke bureaublad wel openen maar daar is het pictogram van de prullenbak verdwenen. Dat was ook het enige dat er altijd stond.
    Ook kan ik niet meer uiterst rechts beneden in de hoek het bureaublad doen openen.
    Laatst gewijzigd door atwee; 29-06-20 om 02:26.
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall
    Systeemherstel gebruiken kan, tabletmodus uitzetten via het meldingenicoon kan.

Een back-up terug zetten ook mogelijk?

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Norton
    Firewall
    Norton
    Geweldig.........tabletmodus uitzetten......is de oplossing. Wie denkt nou aan zo'n verscholen instelling? Alles werkt weer zoals vanouds. Dorado en Pearl zeer bedankt voor de reakties.

Forum Rechten