SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 7 Professional 64
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Advanced Systemcare

Antivirus programma en het probleem met het opslaan van Excel documenten

Goedemorgen iedereen

Ik wou vandaag enkele excel files aanpassen om de gewijzigde zaken op te slaan. Echter bij het opslaan loopt het mis. Elk document dat ik open, opent hij ten eerste al in alleen lezen modus. Wil ik dit echter opslaan onder een andere naam, dan krijg ik volgende mededeling te lezen: De wijzigingen in kunnen niet worden opgeslagen in Kopie (naam document) vanwege een fout bij het delen. Probeer de wijzigingen op te slaan in een ander bestand. Als bijkomende extra uitleg krijg ik dit: Wanneer u een bestand opslaat, kan een fout bij delen worden veroorzaakt door de manier waarop een antivirusprogramma samenwerkt met Microsoft Office.
    Controleer bij uw antivirusleverancier of u de huidige versie van de toepassing, inclusief updates, hebt geďnstalleerd. De antivirusleverancier kan wellicht ook informatie of oplossingen geven voor problemen met fouten bij delen.
    Wie kan me helpen om dit euvel op te lossen. Ik gebruik Microsoft excel starter 2010 en dat al ongeveer 10 jaar. Als antivirus programma gebruik ik Avast free antivirus.

Schermafbeelding van dorado
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Anders
    Firewall
    UFW
    Blog Berichten
    14
    Hernoem extend.dat naar .old wanneer Outlook gesloten is.

Het is ook sterk aan te bevelen om die hele mail module van Avast te de-installeren; de on-access scanner is voldoende.
    Zie; Disable virus scanner integration?

Forum Rechten