SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Technische vaardigheid
    2.
    Besturingssysteem
    Windows 7 Professional 32
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall

Probleem met Windows reset

Muis loopt nog steeds vast, bij het resetten van windows lijkt het in het begin goed te gaan,
    dan blijft het op 1% en verschijnt er 'no changes were made' ofwel een foutmelding.
    Alle opties al geprobeerd, met/zonder behoud van bestanden, in gewone en veilige opstartmodus...

http://www.nucia.eu/forum/threads/75...eegt-niet-meer
    Laatst gewijzigd door f.r.a.n.k; 10-11-20 om 22:36.

Schermafbeelding van dorado
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Anders
    Firewall
    UFW
    Blog Berichten
    14
    Omdat je er zeker van was dat er een trojan in zit, is het een idee om daar eens naar te laten kijken...

Technische vaardigheid
    2.
    Besturingssysteem
    Windows 7 Professional 32
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Als windows volledig reset is zijn alle conputervirussen toch verwijderd?

Vandaag opnieuw geprobeerd, hetzelfde als gisteren.

Nog steeds geen reactie op nucia

Ik denk dat ik dan maar een opstart schijfje of usb stick bestel en daarmee Windows probeer te herstellen.

Ter voorbereiding van de reset heb ik bestanden verplaatst naar een ext. schijf
    en bestanden verwijderd op de C schijf, o. a. vele gigabytes in de folder C:\ 'users'.
    Dat had ik misschien beter niet gedaan want de internetverbinding is verbroken
    en ook het geluid is weg.

En wat betreft mijn buren vermoed ik dat er een soort van 'mind reading sci-fi tech thing' gaande is.
    Ik zag onlangs BBC panorama over de corona crisis in de US, in het begin van de reportage was er ook sprake van
    een soort mind revolution die op het punt staat door te breken, maar corona/de natuur stak er een stokje voor.

Check this!!!: https://www.zdnet.com/article/mind-r...-we-will-face/
    Laatst gewijzigd door dorado; 29-11-20 om 07:20. Reden: Berichten samengevoegd

Forum Rechten