SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: bluetooth muizen

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall

bluetooth muizen

Ik heb voor kerst een linkshandige bluetooth muis gekregen. voor gebruik bij een laptop. Het betreft de perixx permice-718-L
    Nu had ik al een Trust bluetooth toetsenbord-muis combinatie. De eerste installatie ging vlot. Geen conflicten met beide dongles in de laptop. Het enige wat ik moest doen was de Trustmuis uitzetten.

So far so good.

Vervolgens ontkoppel ik de muis en extern toetsenbord om alleen de laptop mee te nemen naar elders.
    Als ik vervolgens weer thuis kom en de externe hardware weer aansluit, wil de permice niet meer reageren. De trust-set wel.

Wat ik ook probeer, ik krijg de perixx permice niet meer aan de praat.
    Zie hier de nodige info:

In de permice zitten nieuwe batterijen, de knop staat op 'on', de dongle zit in in de USB poort, en de Trust-muis staat uitgeschakeld.
    Toch slaat mijn Perixx muis niet aan. Ook niet als ik de dongle in een andere USB poort steek. Evenmin als ik de hele trust keyboard-muis set ontkoppel, evenmin na het heropstarten van de laptop.
    Bij de hardware settings van de perixx muis staan geen fouten gedetecteerd en de meest recente driver is ge´nstalleerd.
    Vervolgens heb ik het geprobeerd met een externe usb hub. De Perixx muis in de USB HUB gestoken, met en zonder trustset, de trustset in de usb hun en de perixx dongle in de usb van de laptop;
    Kortom, alle combinaties geprobeerd (volgens mij).

Wie kan me helpen dit mysterie op te lossen?

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall
    https://perixx.com/products/11411
    Driver heb je ge´nstalleerd? neem aan van wel maar toch.
    En deze handleiding gevolgd?
    https://www.bing.com/search?q=verbin...ngIA&mkt=nl-NL

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall
    De driver is idd ge´nstalleerd en de vermeldde handleiding gevolgd.
    Bluetooth staat aan en onder 'mouse, keyboard & pen' staan volgende 2 zaken vermeld:
    - 2.4 G Wireless mouse
    - Trust deskset
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      muis-blauwtand.png
Bekeken:   14
Grootte:   11,0 KB
ID:        16214  

Forum Rechten