Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Apple stelt nieuwe versie Safari beschikbaar

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Apple stelt nieuwe versie Safari beschikbaar

Datum: 2008-03-18
    Gepubliceerd via: website
    Programma: Apple Mac OS X, Microsoft Windows
    Versie: Mac OS X 10.4.11, 10.5.2, XP en Vista
    Besturingssysteem: Mac OS X, Windows

Korte omschrijving
    Apple heeft een nieuwe versie (3.1) van internetbrowser Safari beschikbaar gesteld. Deze nieuwe versie verhelpt een groot aantal kwetsbaarheden.
    Waarschuwingsdienst.nl adviseert u de beschikbaar gestelde nieuwe versie te downloaden en te installeren. Meer informatie hierover vindt u onder "Hoe verhelp ik de kwetsbaarheid?".

Wat kan er gebeuren?
    Een kwaadwillende kan toegang krijgen tot uw computer, bijvoorbeeld zodra u een kwaadaardige website bezoekt of een malafide bestand opent. Dit kan tot gevolg hebben dat:
    • bepaalde applicaties niet meer reageren, waardoor deze opnieuw moeten worden gestart.
    • zonder uw medeweten programma's op uw computer worden geïnstalleerd.
    • kwaadwillenden in staat zijn uw computer over te nemen en kunnen beschikken over uw (persoonlijke) gegevens.
    Hoe weet ik of mijn computer kwetsbaar is?
    Uw computer is kwetsbaar als u gebruik maakt van:
    • Mac OS X versies 10.4.11 en 10.5.2
    • Windows XP
    • Vista
    Hoe verhelp ik de kwetsbaarheid?
    • Automatisch (alleen voor Mac)
    Voor meer informatie over het instellen van automatische updates voor uw Mac, zie: http://www.waarschuwingsdienst.nl/render.html?it=885
    • Handmatig
    Download en installeer de door Apple beschikbaar gestelde versie van Safari (3.1) via:
    Safari is the world’s fastest browser. Enjoy more third-party extensions, powerful privacy protections, and industry-leading battery life.

Waar vind ik meer informatie?
    Voor meer informatie over deze update, zie de website van Apple (Engelstalig): http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=307563

waarschuwingsdienst.nl

Sorry, you are not authorized to view this page
Working...
X