Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kwetsbaarheden in Hewlett Packard software

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kwetsbaarheden in Hewlett Packard software

Kwetsbaarheden in Hewlett Packard software

Datum: 2008-04-26
    Gepubliceerd via: website
    Programma: HP Software Update
    Versie: Versies 4.000.009.002 en eerder
    Besturingssysteem: Windows systemen

Korte omschrijving
    Hewlett Packard (HP) heeft een update uitgebracht voor het HP Software Update programma. Deze update verhelpt meerdere ernstige kwetsbaarheden. HP Software Update wordt onder meer geleverd bij HP printers, scanners, camera's, laptops en mogelijk andere apparatuur.

Wat kan er gebeuren?
    Bij een bezoek aan een kwaadaardige website, kunnen de kwetsbaarheden automatisch worden misbruikt. Dit kan tot gevolg hebben dat een aanvaller:
    • uw persoonlijke informatie zoals wachtwoorden, creditcardnummers en vertrouwde documenten in handen krijgt.
    • uw computer voor illegale activiteiten misbruikt.
    • bestanden overschrijft waardoor deze niet meer bruikbaar zijn.
    Hoe weet ik of mijn computer kwetsbaar is?
    De kwetsbare software wordt geleverd met verschillende HP apparatuur zoals HP printers, scanners, camera's en laptops. Uw computer is kwetsbaar als u de bijgeleverde software heeft geïnstalleerd.
    HP Software Update is geïinstalleerd, als u een van de onderstaande menu opties in uw start menu heeft staan:
    Start ->Alle Programma's ->HP ->HP Software Update

Hoe verhelp ik de kwetsbaarheid?
    De nieuwe versie van HP Software kunt u als volgt installeren:
    1. Klik Start ->Alle Programma's ->HP ->HP Update of klik Start ->Alle Programma's ->HP ->HP Software Update
    2. Klik op Volgende (Next in de Engelstalige van Windows). HP Software Update start nu op.
    3. Klik op Volgende (Next in de Engelstalige van Windows) om de update te installeren.
    4. Klik op verzoek van het installatieprogramma op Doorgaan (Continue in de Engelstalige van Windows) of op OK.
    5. Klik op Voltooien (Finish in de Engelstalige versie van Windows) om de installatie af te sluiten.

Waar vind ik meer informatie?

U vindt meer informatie op de Engelstalige website van Hewlett Packard via de onderstaande URL: http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/......?objectID=c01439758

waarschuwingsdienst.nl

Sorry, you are not authorized to view this page
Working...
X