Mededeling

Collapse
No announcement yet.

encryptie toepassen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• encryptie toepassen

Tegenwoordig wordt er steeds meer gerept over encryptie. Skype-to-Skype connection (die het heeft) wordt steeds vaker genoemd. Maar is een ' man in de middel attack' nou simpel weg tegen te gaan d.m.v. deze methodiek? Als ik een telefoontje pleeg met mijn mobiel, moet dan zorgen maken dat mensen mijn gesprek kunnen aftappen (met weinig moeite)? Moeten we voortaan (gezien PRISM) geen google meer gebruiken?

Het lijkt mij verstandig als iedereen voortaan op de basisschool mee krijgt dat zij niet zomaar informatie mogen delen en versturen. Hierdoor zal encryptie een normaliteit worden. Toch?

Ik ben benieuwd naar de reacties.

Mijn reactie zal je niets helpen: ik geloof allang niet meer dat je iets kan doen, zeggen, of zelfs maar denken lol), zonder dat men het kan weten! In mijn ogen begint alles bij de 'automatische updates'! Hiervoor is het nodig te weten wat op je computer staat! Theoretisch natuurlijk alleen maar in betrekking met het program, maar in werkelijkheid!

Comment

Dat is ook een interessant punt. Ik wist niet dat locatie wordt mee gezonden met automatische updates. Boedel je het via je IP?

Hopelijk weten steeds meer mensen wat encrypt is en zullen zij dit automatisch "aan" zetten.

Comment

Working...
      X