Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke spyware/virus hits -helaas- Hitman Pro?

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Welke spyware/virus hits -helaas- Hitman Pro?

Mijn nieuw pc-jaar is slecht begonnen. Sinds oud en nieuw wordt mijn pc geteisterd door diverse kwalen. Mijn oude oplossing : zoek een herstelpunt van enige dagen geleden, werkt niet, wat er blijken sinds 8 oktber 2004 geen herstelpunten meer te zijn gemaakt. Waarschijnlijk is 8 oktober de datum dat ik (tot mijn spijt) Service Pack 2 installeerde. Terug naar voor die datum gaat niet.
    * Norton 2004 werkt niet meer, het wil opnieuw geinstalleerd worden, en dan wil het nog opnieuw geinstalleerd worden, etc, etc.
    * Overige kwalen tot heden:1) outlook express doet het niet meer, het laatste wat ik daar van zag was dat mijn ingekomen mails van ca de afgelopen 14 dagen waren verdwenen. 2.)taakbalk onder bureaublad geef geen icoontjes meer.3) pc gaat trager.
    * Hitman Pro geeft aan:
    "Windows Temp folder and Internet Explorer Temporary Internet Files deleted to speed up scans (gained 7 MB)
    Could not find log file in C:\Documents and Settings\Jan....\Application Data\Lavasoft\Ad-Aware\Logs"
    * het eerder en separaat geïnstalleerde Ad-Aware loopt - als ik het sparaat gebruik - telkens vast op bestand nummer 45.477 en geeft dan als code: CLSID\{2A488070-6FDG-11DO-A808-00AOC906241A}

Wie kan mij verder helpen?

Jan

Lees eerst de handleiding van HijackThis:

Lees dan dit bericht goed door:

Plaats daarna je HijackThis-log in de volgende sectie:

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎