Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hitman Pro

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hitman Pro

Via de Planet nieuwsbrief de tip gekregen van Hitman Pro. Ik vind het een tof programma.

Unieke eigenschappen Hitman Pro

Automatisch bedienen van de externe software (Ad-Aware, SpySweeper, Spybot S&D, SpywareBlaster, Stinger)
    De freeware versies van de externe software is opgeslagen in 1 installer, samen met de (bij vrijgave) nieuwste updates, zodat een besmette machine standalone kan worden schoongemaakt
    Download automatisch de nieuwste updates, ook al ondersteunt externe software het niet
    Het controleren van de juiste instellingen van de externe software
    Maakt geen gebruik van de actieve beschermingsmogelijkheden van de externe software zodat er geen extra actieve taken op de computer worden geïnstalleerd

Kan je hier downloaden
    HitmanPro cleans malware, viruses, trojans, keyloggers, rootkits, trackers, ransomware and spyware while HitmanPro.Alert provides continuous scanning in real time.
    99.9% van de computerproblemen zit tussen de bureaustoel en het toetsenbord!!! .

Oorspronkelijk geplaatst door Miekemoes
    Ik heb het programma uitgetest en ik moet toegeven.... een goede opzet.
    Ideaal om aan te raden aan personen die hun pc willen optimaliseren wat betreft beveiliging. Maw... Op de vraag van: 'Wat kan ik het best doen om mijn pc veilig te houden?', kan je nu antwoorden met... 'Download Hitman Pro' ipv alle items apart aan te geven zoals adaware, spybot, spywareblaster, cwshredder.....
    Maar..... het bevat nog veel bugs en is verre van af.
    Lees hier:

http://gathering.tweakers.net/forum/...essages/949922 en

Eens deze bugs opgelost zijn raad ik het echt aan.
    Maar bedankt voor het posten .

Als het programma een beetje zijn kinderziektes ontgroeid is kunnen we het misschien wel plaatsen op de site.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Admin:

Verplaatst naar Hitmanpro - vragen

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Momenteel zijn er geen openstaande bugs en is Hitman Pro op een gebruiksvriendelijke scheduler na af.

Gebruikers die bekend zijn met de taakplanner kunnen c:\program files\hitman pro\hitmanpro.exe /silent aan de taakplanner toevoegen om Hitman Pro op gezette tijden uit te voeren. De laatst gekozen instellingen worden dan uitgevoerd zonder dat Hitman Pro de gebruiker een vraag stelt.
        HitmanPro 3.6

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X