Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hitman en proxy

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hitman en proxy

Ik heb een probleempje: Als ik Hitman wil updaten, zegt ie dat er geen directe internet verbinding is. Ik zit achter een proxy, en ik heb dat ook zodanig ingesteld in Internet Explorer. Wat moet ik doen?

Download even de nieuwste versie, vandaag is een nieuwe versie uitgekomen waarbij onder andere aandacht besteeds is aan proxy's. Mocht de nieuwe versie nog niet werken, zeg het hier, misschien kunnen we dan nog een andere oplossing vinden

Comment

Wat is er nieuw
      1.7.4 (7 december 2004)

* Verbeterd – Proxyserver support. De Internet-updater kon voorheen alleen gebruik maken van de proxyserver-instellingen indien het IP-adres van de proxyserver in Internet Explorer was opgegeven. Nu kan Hitman Pro ook overweg met computernamen.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Het probleem is met deze versie nog niet verholpen, ik krijg nog steeds de melding: 'Kan updates niet downloaden, geen directe internetverbinding.' Ik heb in IE ook de proxy ingesteld met een ip-adres, geen succes.

Comment

zet ipv een proxy eens een vinkje voor : de instellingen van IE automatisch overnemen ...
          Only the good die young, so be a BASTARD !

Comment

Ook als ik dit doe, geen succes.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X