Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inschakelen HTML Applicaties (HTAs)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Inschakelen HTML Applicaties (HTAs)

Ik gebruik nu al een paar maanden en ben zeer tevreden over Hitman Pro. Alleen vandaag ging het een beetje mis. Ik had alleen Spybot geselecteerd maar om een of andere reden vroeg hij ook of ik HTA's wilde uischakelen. ik heb duidelijk 2 keer NEE geklikt en nog doet hij het wel. Nu kan ik Gebruikersaccount niet meer openen in het Configuratie scherm.

Ik las iets over Hitman Undo ofzoiets maar ik weet niet wat dat is. Hoe fix ik dit?

Tijdens de installatie van Hitman Pro is in het Start Menu een map genaamd Hitman Pro aangemaakt. Daarin vindt je Hitman Pro Undo terug.

Start Hitman Pro Undo en schakel alleen HTML Applicaties (HTAs) inschakelen aan. Standaard staat het verwijderen van de externe componenten zoals Ad-aware ook aan dus die moet je uitvinken.
    Als het goed is moet Gebruikersaccounts daarna weer benaderbaar zijn.
    HitmanPro 3.6

Comment

Dat was me nog nooit opgevallen. Het werkt perfect

Bedankt en ga zo door

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door markloman
        Tijdens de installatie van Hitman Pro is in het Start Menu een map genaamd Hitman Pro aangemaakt. Daarin vindt je Hitman Pro Undo terug.

Start Hitman Pro Undo en schakel alleen HTML Applicaties (HTAs) inschakelen aan. Standaard staat het verwijderen van de externe componenten zoals Ad-aware ook aan dus die moet je uitvinken.
        Als het goed is moet Gebruikersaccounts daarna weer benaderbaar zijn.
        Bedankt voor deze reactie, ik zou graag willen weten hoe het zit met de nieuwe hitman pro versie, ik heb een systeem met hetzelfde probleem, maar hierop is de nieuwe hitman pro (2.0.5) geinstalleerd en is de hitman pro undo niet meer beschikbaar.. hoe kan ik die HTA's nog inschakelen?

Bij voorbaat dank

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X