Mededeling

Collapse
No announcement yet.

updates afzonderlijke programma's

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• updates afzonderlijke programma's

Na reparatie van mijn computer heeft de technische dienst (lees Paradigit) Hitman Pro op mijn computer geinstalleerd. Ik heb begrepen dat Hitman Pro zelf de updates van afzonderlijke programma's zou regelen. Echter CWShredder heeft een nieuwe update (v.211 ipv 2.00) beschikbaar. Spybot heeft ook (welliswaar een stabiele beta versie 1.4) versie beschikbaar. Deze rekent meteen af met het DSO exploit probleem.

Waarom herkent Hitman pro deze updates niet?
    Wanneer zijn deze updates beschikbaar?

Met vriendelijke groet,

Ruud

Admin:

Verplaatst van VTV --> HitmanPro tips/suggesties

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Op de server van Hitman Pro staat een bestand waarin de updates zijn opgenomen. Als ik dat bestand niet bijwerk dan zijn er voor Hitman Pro geen nieuwe versies. Dit voorkomt compatibiliteitsproblemen met Hitman Pro.
      Want zo heeft de maker van CWShredder in versie 2.1 ineens de userinterface compleet aangepast waardoor Hitman Pro de resultaten niet meer kan uitlezen.

Verder levert de betaversie van Spybot 1.4 voor Hitman Pro momenteel geen voordeel op omdat Hitman Pro zelf bescherming tegen DSO Exploit aan boord heeft. Overigens bestaat de DSO Exploit helemaal niet als je Internet Explorer 6 SP1 hebt terwijl Spybot het wel aanmerkt als gevaarlijk.

Nog even geduld. Ik werk momenteel aan Hitman Pro 2.0.
      HitmanPro 3.6

Comment

Bedankt voor de uitleg....

Comment

Nog een aanvullend vraagje over de updates

Ik heb nu Spysweeper zelf gekocht en het programma loopt inderdaad ook onder Hitman. Maar haalt Hitman ook de nieuwste spywaredefinitions op voor dit programma. Toen ik - om te checken - Spysweeper na Hitman liet lopen, kwamen er nog heel wat definitions binnen.
          Overigens vindt ik Hitman een fantastisch programma!
          Groet Jopiepro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rsikken
            Na reparatie van mijn computer heeft de technische dienst (lees Paradigit) Hitman Pro op mijn computer geinstalleerd. Ik heb begrepen dat Hitman Pro zelf de updates van afzonderlijke programma's zou regelen. Echter CWShredder heeft een nieuwe update (v.211 ipv 2.00) beschikbaar. Spybot heeft ook (welliswaar een stabiele beta versie 1.4) versie beschikbaar. Deze rekent meteen af met het DSO exploit probleem.

Waarom herkent Hitman pro deze updates niet?
            Wanneer zijn deze updates beschikbaar?

Met vriendelijke groet,

Ruud
            Je kan toch zelf als je dat verkiest die DSO-exploit Fix installeren in uw register.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎