Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bart PE Plugin

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bart PE Plugin

Ik vindt het een uitkomst om met Hitman Pro te werken, het doet precies datgene wat ik eerst met de hand moest doen. En omdat ik nogal eens een PC moet opschonen, scheelt mij dat heel wat tijd. Nu werk ik ook veel met Bart's PE Builder, dit om met PC's te kunnen werken buiten Windows om.
    Hierbij zit een werkende Adaware plugin, zodat je het syteem kunt opschonen voordat je Windows weer start. Een plugin voor Spybot heb ik nog niet werkend kunnen krijgen. Als Hitman Pro onder Bart PE zou kunnen werken zou dat geweldig zijn. Helaas lukt het mij zelf niet om dit voorelkaar te krijgen, dus vandaar mijn vraag of iemand hiermee bekend is en dit misschien wel lukt.
    Ik ben benieuwd.
    Peterz....

Oorspronkelijk geplaatst door Peterz
    Ik vindt het een uitkomst om met Hitman Pro te werken, het doet precies datgene wat ik eerst met de hand moest doen. En omdat ik nogal eens een PC moet opschonen, scheelt mij dat heel wat tijd. Nu werk ik ook veel met Bart's PE Builder, dit om met PC's te kunnen werken buiten Windows om.
    Hierbij zit een werkende Adaware plugin, zodat je het syteem kunt opschonen voordat je Windows weer start. Een plugin voor Spybot heb ik nog niet werkend kunnen krijgen. Als Hitman Pro onder Bart PE zou kunnen werken zou dat geweldig zijn. Helaas lukt het mij zelf niet om dit voorelkaar te krijgen, dus vandaar mijn vraag of iemand hiermee bekend is en dit misschien wel lukt.
    Ik ben benieuwd.
    Peterz....
    Hey, ik was ook een manier aan het zoeken (google) om Hitman Pro op Bart PE te krijgen, en toen kwam ik dit (oude) topic tegen. Maar idd het lukte mij ook niet, op geen enkele manier niet dit zou echt een heel erg goed idee zijn, ik vraag me af hoe de maker(s) van Hitman Pro hierover denken, ondanks dat dit bart PE buiten Hitman Pro valt. Verder heb ik geen idee hoeveel tijd het meesleept om zo'n plugin te maken.

Met de mcafee stinger en ad-aware plugin voor bartpe ben je er tegenwoordig op veel computers nog lang niet, en kost het dus nog veel tijd om dit handmatig te gaan doen.

Misschien hebben andere mensen ideeën hierover?

Comment

plugin van spybot is nu wel ter beschikking namelijk hier te vinden.

ik ga het namelijk een schot proberen om zowel avg 7.1 free edition als de hitmanpro werkende te krijgen in bart pe build.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ziggyke
        plugin van spybot is nu wel ter beschikking namelijk hier te vinden.

ik ga het namelijk een schot proberen om zowel avg 7.1 free edition als de hitmanpro werkende te krijgen in bart pe build.
        Oh, Ook mooi, 2 antispyware progs in bpe is al stukken beter! Bedankt voor de info ziggyke!

Comment

tussedoortje

Bij de Langhorn testversie krijgt men ongeveer dezelfde problemen.
          dus het kan tog ook zijn dat jullie een script tooltje vergeten zijn te kopieren..
          Of een versie conflikt waar een goeie update wel bij werkt.

Maar ja als je een boot cd als besturing hebt dan zul je ook niet veel last hebben van spy ware .. tis immers tog virtueel ?
          zoals een live cd..

greetz
          [email protected]
          The Butcher
          ....

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X