Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen met onderdelen in het Configuratiescherm na gebruik Hitman Pro

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Problemen met onderdelen in het Configuratiescherm na gebruik Hitman Pro

Beste vrienden,

Nadat ik met gebruikmaking van het programma HitmanPro alle sporen van spyware heb verwijderd, krijg ik nu bij:

Start -> Instellingen -> Configuratiescherm -> Software

de melding:

(het kladblok wordt geopend met hierin een grijs schermpje met de volgende tekst)

kladblok
    ( gele driehoek met een uitroepteken )

de syntaxis van de bestandsnaam, mapnaam of volumenaam is onjuist .

Wie weet wat hier het probleem is? Wie kan en wil mij helpen?

Ik heb vervolgens

- hitman pro gedeïnstalleerd
    - opgestart in veilige mode, laatst bekende goede configuratie
    - registrybestand teruggezet van voor de installatie

maar het probleem is nog niet verholpen!

alvast bedankt,

met vriendelijke groet

Joeres

besturingssysteem windows 2000 (up to date)

Admin:

Verplaatst

Spyware (problemen algemeen) --> Hitman Pro, Vragen

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Je hebt de HTML Applicaties (HTAs) uitgeschakeld. Het onderdeel Software in het Configuratiescherm is ook een HTML Applicatie. Als je die keuze hebt gemaakt komt Hitman Pro met een waarschuwing:
      U wenst HTML Applicaties (HTAs) uit te schakelen. Gebruikersaccounts in het Configuratiescherm is een HTA en werkt dan niet meer.
      U kunt HTAs echter altijd weer inschakelen met Hitman Pro Undo. Wilt u HTAs uitschakelen?

Zoals gezegd is Software ook een HTA. Je kunt HTAs alleen weer met Hitman Pro Undo activeren dus je moet Hitman Pro installeren. Start dan Hitman Pro Undo en zorg ervoor dat alleen een vinkje staat bij HTML Applicaties (HTAs) inschakelen.
      HitmanPro 3.6

Comment

Wekbalk Download accelerator

Reeds enige tijd gebruik ik hitmanpro naar tevredenheid alleen heb ik een vraag
        Elkekeer als ik hitman pro heb gedraait ben ik mijn werkbalk download accelerator kwijt in internet explorer ik heb de optie "browser-extenties van derden uitschakelen ( wekbalken) uitgeschakelt maar toch wordt hij elke keer weer verwijderd.
        wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen

Comment

Dat komt omdat in de gratis versie Download Accellerator (DAP) spyware zit verwerkt! Ad-Aware, Spy Sweeper of Spybot rekenen hier mee af.
          Ik stel voor dat je overstapt op andere download manager zonder spyware, zoals LeechGet.
          HitmanPro 3.6

Comment

Bedankt ik zal uitkijken naar een andere manag er

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X