Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ok i.p.v. Sleep

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ok i.p.v. Sleep

Tijdens het draaien van Hitman Pro wordt er na Ad-Aware een Sleep toegepast die 1000 seconden duurt.
    Als gebruiker zijnde moet je nu zelf Ad-Aware afmaken.
    Bij mijn systeem duurt Ad-Aware meer dan een half uur en soms mis ik die tijd waardoor het programma gewoon verder gaat waardoor de acties in Ad-Aware dus niet uitgevoerd zijn.
    Kan er i.p.v. een Sleep niet een stop ingebouwd worden die met 'OK' bevestigd moet worden om weer verder te gaan?

Het zou een hoop tijd schelen. (moet nu iedere keer als ik te laat ben opnieuw beginnen)

Die sleep waar je het over hebt is niet 1000 seconden maar 1000 miliseconden. Sleep ( 1000 )

Als het venster van Ad-aware actief is scant Hitman Pro het bedieningsoppervlak. Is Ad-aware niet actief dan scant Hitman Pro ook niet wacht het netjes een seconde alvorens te kijken of het scherm dan wel actief is.

Als Ad-aware klaar is met scannen en de gebruiker is in de tussentijd wat anders gaan doen, dan moet de gebruiker het Ad-aware scherm activeren zodat Hitman Pro de bediening even overneemt. De gevonden spyware wordt dan geselecteerd en verwijderd waarna Ad-aware wordt afgesloten en Hitman Pro verder gaat met het volgende programma.

Doet Hitman Pro dit niet bij jou dan is er iets vreemds aan de hand en verzoek ik je een screenshot van het Ad-aware scherm dat niet bediend wordt naar mij op te sturen.
    HitmanPro 3.6

Comment

Klopt.
      bleek dat, als ik met andere programma's aan de gang ging, de focus van ad-aware weg was en daarom bleef wachten (gebeurde ook met spyblaster)
      Dus dit is geen probleem meer, maar vond wel een andere maar die zal ik in een nieuwe topic plaatsen.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
      Working...
      X